مسابقه «پای درس‌های مکتب امام روح‌الله» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4145310
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

مسابقه «پای درس‌های مکتب امام روح‌الله» در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مسابقه «وصیت‌نامه ماندگار» با موضوع پای درس‌های مکتب امام روح الله در این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یکی از تکالیف این سازمان بنا بر تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در طول یک سال گذشته بر پایه جهاد تبیین است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردها در جهاد تبیین بازخوانی نظام فکری و اندیشه‌ای معمار کبیر انقلاب و تبیین مجدد اصول مکتبی است که امام راحل پایه‌گذاری کرد، در همین راستا دو فعالیت با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دولتی و مردمی طراحی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: در این راستا بازخوانی وصیت‌نامه حضرت امام(ره) به‌عنوان یک منشور در امتداد حرکت انقلاب اسلامی و توجه به رویکردهای مهم و الزام‌آور برای دولت و ملت در پیشبرد اهداف انقلاب که به‌عنوان مسابقه وصیت ماندگار برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این مسابقه فراهم شدن فرصتی برای بازخوانی و مطالعه وصیت‌نامه امام راحل و نشست پای درس مکتب امام(ره) توسط اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: سؤالات این مسابقه به‌صورت متعارف مسابقات چهار گزینه‌ای طراحی نشده و در قالب یک برداشت آزاد از وصیت‌نامه حضرت امام(ره) که پنج اصل محوری و نقطه راهبردی را از لابلای فرمایشات و وصیت‌نامه حضرت امام(ره) توسط شرکت‌کنندگان استخراج می‌کنند و با حوادث امروز در سطح جهان اسلام و جامعه بین‌المللی و ایران اسلامی تطبیق دهند.

نظیری با بیان اینکه علاقه‌مندان از ۱۲ خرداد تا یکم تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهلت دارند که در این مسابقه شرکت کنند، گفت: اقدام و برنامه دیگر توجه به مبانی و اصول مکتب امام(ره) از نگاه رهبری است که در این راستا یک خط تبیینی مکتب امام(ره) با عنوان تبیین اصول هفت‌گانه حضرت امام(ره) است که در مساجد شهری و روستایی تبیین می‌شود. 

وی بیان کرد: وصیت‌نامه و محورهای هفت‌گانه به‌صورت اینفوگرافی و جزوه ۷۰ صفحه‌ای pdf نیز جهت مبلغان و شبکه تبلیغ در سایت و کانال اداره‌کل تبلیغات اسلامی به آدرس steh.ir و یا کانال ایتا@nehzat_eslami_ham بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha