استقبال از محافل تابستانه آموزش قرآن کودکان در مصر
کد خبر: 4146733
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

استقبال از محافل تابستانه آموزش قرآن کودکان در مصر

محافل تابستانه آموزش قرآن به کودکان در مصر که با همکاری انجمن‌های خیریه و وزارت اوقاف مصر در استان غربیه این کشور برگزار شده، استقبال گسترده مردم را در پی داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از الدستور، محافل تابستانه آموزش قرآن کریم که به عنوان بخشی از فعالیت‌های تابستانی وزارت اوقاف مصر در سراسر این کشور برگزار می‌شود، در استان غربیه مصر شاهد استقبال گسترده خانواده‌ها بوده است.

این حلقه‌ها با حضور داوطلبان برگزار شده و وزارت اوقاف مصر نیز در تابستان امسال همکاری گسترده‌ای با این حلقه‌ها داشته است.

بخش عمده این حمایت‌ها شامل اجازه استفاده از مساجد برای برگزاری این حلقه‌ها، تأمین نیروی انسانی با بهره‌مندی از حافظان دارای اجازه حفظ قرآن و همچنین فراهم‌کردن امکانات جانبی برای برگزاری هرچه بهتر این دوره‌ها می‌شود.

مصطفی الرخ، از مسئولان انجمن‌های خیریه در استان غربیه مصر مشارکت کودکان در این حلقه‌ها را فراتر از همه انتظارات توصیف کرده و همچنین از همکاری گسترده مسئولان وزارت اوقاف این کشور در استان غربیه تشکر کرده است.

حلقه‌های آموزشی قرآن به کودکان در تابستان بخشی از برنامه‌های گسترده وزارت اوقاف مصر است که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه این وزارتخانه قرار گرفته است، مدرسان این حلقه‌ها معمولاً از میان حافظانی برگزیده می‌شوند که اجازه حفظ و تدریس قرآن را از مراکز ویژه الازهر دریافت کرده‌اند. خانواده‌های مصری همواره علاقه زیادی به حضور کودکان خود در این دوره‌ها نشان داده‌اند.

استقبال گسترده از حلقه‌های تابستانی آموزش قرآن به کودکان در مصر+عکس

استقبال گسترده از حلقه‌های تابستانی آموزش قرآن به کودکان در مصر+عکس

انتهای پیام
captcha