تمدید مهلت ثبت نام دانش‌آموزان دختر برای شرکت در مسابقات نخبگان عراق
کد خبر: 3848945
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

تمدید مهلت ثبت نام دانش‌آموزان دختر برای شرکت در مسابقات نخبگان عراق

گروه بین‌الملل - مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان عراق، از تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان دختر حافظ قرآن برای شرکت در مسابقات ملی نخبگان قرآن کریم در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، واحد حفظ و قرائت بانوان وابسته به مرکز ملی علوم قرآن اعلام کرد که دانش‌آموزان دختر 12 تا 18 ساله که داوطلب شرکت در مسابقات ملی حفظ قرآن ویژه مدارس متوسطه دخترانه عراق هستند، تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه، 28 مهرماه،‌ فرصت دارند تا ثبت‌نام کنند.

مرکز ملی علوم قرآن عراق طی چند روز گذشته اقدامات لازم را برای برپایی دوازدهمین مسابقه ملی نخبگان عراق، آغاز کرده است.

این مسابقات در بخش‌های مختلف برای آقایان و بانوان، روشندلان، طلاب علوم دینی و دانش‌آموزان مدارس متوسطه برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات بین‌المللی قرآن اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود،‌ بر اساس فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات که 30 تیرماه سال جاری اعلام شد، سن داوطلبان رشته قرائت قرآن باید بین ۱۸ تا ۴۰ سال و سن داوطلبان شرکت در رشته حفظ بین ۱۸ تا ۳۵ سال باشد.
 
همچنین، سن داوطلبان شرکت در هر دو رشته قرائت و حفظ قرآن مسابقات طلاب علوم دینی و نابینایان باید بین ۱۸ تا ۴۵ سال باشد و داوطلبان شرکت در هر دو رشته قرائت و حفظ قرآن مسابقات قرآن دانش‌آموزان مدارس متوسطه نیز باید سنی بین ۱۲ تا ۱۸ سال داشته باشند.
انتهای پیام
captcha