عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
کد خبر: 4211003
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد

مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عملیات پیروزمندانه وعده صادق موجی از شادی را در بین مسلمانان جهان به ویژه بین کشورمان مسلمان به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام حامد زکی، مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربیحجت‌الاسلام حامد زکی، مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از  اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی و پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: با عملیات وعده صادق پاسخ محکمی به جنایت اخیر علیه‌ کنسولگری جمهوری اسلامی ایران داده شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه اقدام مدبرانه و حکیمانه فوق نشان داد نظام مقتدر جمهوری اسلامی حقوق ملت خود را با هیچ‌کس و هیچ چیز معامله نمی‌کند، ادامه داد: تا وقتی که نظام و ملت پشتیبان یکدیگر هستند هیچ‌کسی نمی‌تواند به کشور ما گزندی بزند چراکه از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار می‌شویم.

وی با بیان اینکه به طور قطع برکات این اقدام شجاعانه محدود به ساحت امنیتی و نظامی نیست، ادامه داد: این رویداد به طور قطع باعث افزایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و قلب مقاومت فلسطین را شاد کرد.

مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان غربی ارتقای عزت دینی، تقویت اعتماد به نفس امت اسلام، ایجاد شادی و سرور در سراسر جهان اسلام همچنین خشنودی رهبر انقلاب را از جمله برکات این رویداد عظیم دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت ظفرمندانه دل خانواده‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را به معنای واقعی کلمه شاد کرد.

حجت‌الاسلام زکی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صرف‌نظر از اینکه در چه پست، مقام و جایگاهی باشند به معنای واقعی کلمه حامی و همراه ملت هستند، ادامه داد: به پشتوانه یکدیگر هر تهدیدی ولو بزرگ و موذیانه را می‌توانیم دفع کنیم.

انتهای پیام
captcha