عملیات وعده صادق نور امید را در دل مستضعفین تاباند
کد خبر: 4212247
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
یک کارشناس سیاسی:

عملیات وعده صادق نور امید را در دل مستضعفین تاباند

حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی گفت: عملیات وعده صادق به معنای واقعی کلمه برکات زیادی را به همراه داشت و نور امید را در دل مستضعفین عالم تاباند.

حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی، یک کارشناس و تحلیل‌گر سیاسیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی، یک کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی امروز 5 اردیبهشت در همایش وحدت سران عشایر و ماموستاها که در حسینیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: عملیات وعده صادق به معنای واقعی کلمه نور امید را در دل مستضعفین عالم تاباند و موجب خشنودی رهبر انقلاب و قوت قلب مقاومت فلسطین شد و امروزه برکات آن را در جهان اسلام شاهد هستیم.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با جلب همراهی امپراطوری رسانه‌ای دنیا افکار عمومی جهانیان را درصدد بود که در دست بگیرد، اما با عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق جهان متوجه اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و این عزت شکستنی نیست.

حجت‌الاسلام قنبری‌بارونی با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی را در پیش‌رو داریم، اضافه کرد: هدف از نام‌گذاری این ایام اجرای برنامه‌های مختلف برای بصیرت‌افزایی در جامعه به ویژه بین نسل جدید کشورمان است.

وی با بیان اینکه اهتمام برای جهاد تبیین را وظیفه مهمی دانست که بر دوش همه فرهنگیان، هادیان سیاسی و اساتید دانشگاهی قرار دارد، گفت: بنابراین باید به صورت جدی و با عزم راسخ در این زمینه تلاش کنیم تا نسل جدید بدانند ایران امروز با ایران زمان طاغوت تا چه اندازه متفاوت است.

انتهای پیام
captcha