عملیات وعده صادق در تاریخ ماندگار شد
کد خبر: 4211174
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

عملیات وعده صادق در تاریخ ماندگار شد

نماینده منتخب مردم باروق، میاندوآب و چهاربرج در مجلس دوازدهم گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق برای همیشه در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شده است.

علی احمدی، نماینده منتخب مردم در باروق، میاندوآب و چهاربرجعلی احمدی، نماینده منتخب مردم در باروق، میاندوآب و چهاربرج در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به افتخارآفرینی نیروهای مسلح در چند روز اخیر با عملیات «وعده صادق» گفت: این اقدام شجاعانه در پاسخ به دشمن لازم و ضروری بود.

وی با بیان اینکه به واسطه انجام عملیات فوق پیروزی شکوهمندانه جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را شاهد شدیم، گفت: پیروزی مقتدرانه رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن و رژیم غاصب صهیونیستی را برای همیشه شکست.

نماینده منتخب مردم باروق، میاندوآب و چهاربرج در مجلس دوازدهم این عملیات را افتخار بزرگی برای نظام اسلامی دانست و گفت: به طور قطع این اقدام و آثار آن در تاریخ ماندگار خواهد شد و موجب فخر و مباهات نسل جدید کشورمان می‌شود.

نماینده منتخب مردم باروق، چهاربرج و میاندوآب در مجلس دوازدهم ادامه داد: انقلاب اسلامی یک مسئولیت خطیر و رسالت مهمی در راستای مبارزه با ظلم و ستم همچنین حمایت از مستضعفین و زمینه‌سازی برای ظهور بر عهده دارد که این موضوع برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناخوشایند است.

احمدی از خدمات گسترده سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از عمرانی، اشتغالزایی، ساخت مسکن مددجویی و ... به مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد و گفت: این اقدامات درراستای محرومیت‌زدایی انجام می‌گیرد و تاکنون بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام
captcha