آموزش پیام‌های عاشورایی به نونهالان اهوازی
کد خبر: 1311332
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

آموزش پیام‌های عاشورایی به نونهالان اهوازی

گروه اجتماعی: آموزش پیام‌های عاشورایی برای نونهالان با هدف آشنایی آن‌ها با پیام عاشورایی در اهواز برگزار ‌می‌شود.


خیریه گزاز، مدیر مؤسسه قرآنی ام‌ابیها اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه خوزستان، با اشاره به اهمیت پیام عاشورا اظهار کرد: همزمان با آغاز روزهای محرم که یادآور واقعه بزرگ عاشورای حسینی است، آموزش پیام‌های عاشورایی با هدف شناخت بهتر این واقعه تاریخی بزرگ برگزار می‌شود.



وی افزود: آموزش پیام‌های عاشورایی برای مقاطع سنی 6-3 سال در کلاس‌های مهد قرآنی،‌ در مؤسسه ام‌ابیها اهواز با هدف آشنایی نونهالان با اصل پیام عاشورا برگزار خواهد شد.



مدیر مؤسسه ام‌ابیها اهواز ادامه داد: علاوه براین کلاس‌های آموزشی پیام عاشورا، به نونهالان از طریق نصب برنامه‌هایی تبلیغاتی که بازسازی واقعه عاشورا را به تصویر کشید‌ه‌اند نیز آموزش داده می‌شوند.



گزاز از دیگر دوره‌های این مؤسسه خبر داد و عنوان کرد: آموزش جزء به جزء قرآن بر اساس کتب مفاهیم قرآنی، آموزش مفاهیم سطح 1، 2، 3، 4، روخوانی، تجوید از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.



وی افزود: آموزش جزء به جزء قرآن از جزء 9 شروع می‌شود که در آموزش هر یک از این جزءها بر اساس معنی لغات و معنی آیات و الفاظ سوره‌ها است.



یادآور می‌شود، فاطمه طه، فاطمه نوح، فاطمه زارع، بتول گزاز، نرجس گزاز و خیریه گزاز آموزش این دوره‌ها را در موسسه ام ابیها بر عهده دارند.

captcha