نماز ظهر عاشورا همزمان در سراسر آذربایجان شرقی اقامه خواهد شد
کد خبر: 1317313
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
به تأسی از سالار شهیدان؛

نماز ظهر عاشورا همزمان در سراسر آذربایجان شرقی اقامه خواهد شد

گروه اجتماعی:مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجانشرقی با بیان اینکه پرداختن به نماز ظهر عاشورا چندین سال است که در کشور با استقبال خوب مردم مواجه شده است، افزود: امسال نیز نماز ظهر عاشورا همزمان در سراسر استان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآن  (ایکنا)از آذربایجان شرقی، اسدالله ضیایی، مدیرستاد اقامه نماز استان، شامگاه گذشته، 21 آبان  در جمع خبرنگارن اظهار کرد: در ستاد نماز استان کارگروهی از تمامی ارگان های دخیل در ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی تشکیل شده است و انتظار داریم در آینده متولی اصلی آن توسط مجلس تعیین شود.

وی با اشاره به طرح یاوران نماز در خصوص فرهنگ سازی،  ادامه داد: از تمام اقشار بدون هیچ مسئولیت حقوقی و یا شخصیت حقیقی و به عنوان یک مسلمان می خواهیم در طرح یاوارن نماز ما را یاری کنند.

ضیایی گفت: نماز ظهر عاشورا به تأسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) همزمان در سراسر استان اقامه خواهد شد.

وی افزود:  پرداخت به نماز ظهر عاشورا چندین سال است که در کشور جان گرفته است و مردم از این مسئله استقبال کردند.

مدیرستاد اقامه نماز استان خاطرنشان کرد: نشست های خانواده، نشست های دانش آموزی، نشست های دانشجویی، مسابقه مکاتبه ای  و مسابقه تالیف کتاب نماز از جمله فعالیت های ستاد نماز آذربایجانشرقی است.

ضیایی یادآور شد: طرح هادی که توسط ستاد اقامه نماز اجرا شد به استان آذربایجان شرقی اختصاص داشت و بعد از اجرای موفق آن در استان، به سایر نقاط کشورهم تعمیم پیدا کرد.

captcha