دینداری و خدمت صادقانه به اسلام؛ مهم‌ترین ویژگی ممتاز مرحوم عسگراولادی
کد خبر: 1317918
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

دینداری و خدمت صادقانه به اسلام؛ مهم‌ترین ویژگی ممتاز مرحوم عسگراولادی

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دینداری، مردم‌داری و خدمت صادقانه به اسلام‌ را از شاخصه‌های ممتاز مرحوم عسگراولادی دانست و عنوان کرد: ایشان هر حرکت سیاسی را در کشور بدون مشورت و خرد جمعی با روحانیت و مرجعیت نمی‌پذیرفت.


حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: مرحوم عسگر‌اولادی در زندگی خود مشیت الهی را در‌نظر گرفت و در کنار امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) فعالیت‌‌های با‌ارزشی برای جامعه انجام داد.



‌وی با اشاره به دوران مبارزات و جوانی مرحوم عسگر‌اولادی، اظهار کرد: ایشان تابعیت مرجعیت و روحانیت را تا آخر عمر همراه خود داشت و ‌از مؤسسان حزب مؤتلفه اسلامی به‌عنوان قدیمی‌‌ترین تشکل سیاسی کشور بود و از آغاز شکل‌گیری کمیته امداد ‌وی به آن پیوست و همواره در خدمت محرومان و مستمندان جامعه بود.



‌نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دینداری، مردم‌داری و خدمت صادقانه به اسلام، نظام و ولایت را از شاخصه‌های ممتاز این عالم برجسته دانست و عنوان کرد: مرحوم عسگراولادی هر حرکت سیاسی را در کشور بدون مشورت و خرد جمعی با روحانیت و مرجعیت نمی‌پذیرفت.



 حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان این‌که مرحوم عسگراولادی در دوران پیش از انقلاب از پیش‌قراولان مبارزه با رژیم پهلوی بود و ارتباط نزدیکی با امام(ره) داشت، خاطرنشان کرد: ایشان مهم‌ترین نقش را در ترور حسنعلی منصور به‌عنوان کسی‌که بیشترین جنایات را در دوران رژیم ستم‌شاهی علیه روحانیت و امام‌(ره) انجام داده بود، داشت.

captcha