«راحله» با موضوع بیداری اسلامی جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 1321958
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

«راحله» با موضوع بیداری اسلامی جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: فیلم سینمایی «راحله» به تهیه‌کنندگی جمال شورجه با نگاهی به بیداری اسلامی دی‌ماه کلید می‌خورد.


جمال شورجه، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «راحله» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر که این فیلم سینمایی از اواسط دی ماه جلوی دوربین خواهد رفت، اظهار کرد: «راحله» عنوان یک فیلم سینمایی با محوریت بیداری اسلامی است که از اواسط دی‌ماه فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. این کار سینمایی را حسن نجفی کارگردانی خواهد کرد. این فیلم سینمایی پروانه ساخت دریافت کرده است.



وی افزود: نگارش فیلمنامه این کار را کارگردان خود برعهده داشته، البته قرار است یک بازنویسی کلی هم در محل فیلمبرداری انجام شود. دلیل این بازنویسی نیز این است که بازبینی نهایی در محل فیلمبرداری به کارگردان کمک خواهد کرد تا فضاسازی بهتری از قصه داشته باشد.



شورجه در پاسخ به این سوال که لوکیشن‌های این فیلم سینمایی کجا خواهد بود، گفت: این کار در یکی از نقاط ایران جلوی دوربین خواهد رفت. درباره نام این منطقه نیز فعلا اطلاع رسانی انجام نمی‌شود تا در یک موقعیت مساعدتر بتوان محل را انتخاب و آماده کرد.



شورجه در پایان خاطر کرد: به طور قطع این فیلم سینمایی برای پخش در جشنواره آماده نخواهد شد، اما همین اندازه بگویم که داستان این کار از جذابیت و نوآری خاصی بهره می‌برد. در «راحله» تصمیم دارم از عوامل حرفه ای سینما بهره ببریم.

captcha