«دینار داعش»؛ واحد جدید پولی تروریست‌های تکفیری‌!
کد خبر: 1372348
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

«دینار داعش»؛ واحد جدید پولی تروریست‌های تکفیری‌!

گروه بین‌الملل: رئیس کنگره بیداری و یکی از شیوخ عشایر عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، واحد پولی خاص خود را برای آنچه امارت الانبار خوانده، چاپ کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، شیخ احمد ابوریشه، رئیس کنگره بیداری و یکی از شیوخ عشایر عراق، تصویری از اسکناس جدید داعش را از طریق تلفن همراه خود نشان داد که در سمت راست این پول که «دینار داعش» خوانده می‌شود، تصویر «اسامه بن‌لادن»، سرکرده سابق القاعده با آرم داعش و امضای وزیر دارایی این گروه تروریستی قرار دارد و البته این اسکناس فاقد هرگونه ارزش مالی است.

ابوریشه این اقدام گروه تروریستی را مدرک و دلیل روشنی درباره حضور این گروه تروریستی در الانبار است که گروه‌های وابسته به اقلیت همچون متحدون به ریاست اسامه النجیفی، رئیس پارلمان عراق همچنان وجود چنین تروریست‌های خطرناکی را در الانبار انکار کرده و به محکومیت عملیات ارتش و عشایر برای سرکوب آنها می‌پردازند.

ابوریشه با نشان دادن «دینار داعش» در خلال بررسی بندهای ابتکاری که برای پایان دادن به بحران الانبار ارائه کرد، اظهار داشت: جنگ علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) از طریق ارتش و پلیس با حمایت تمام عشایر ادامه دارد و عشایر الانبار از حاکمیت امنیت و قانون و اقتدار دولت حمایت می‌کنند.

captcha