عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک جنایت است
کد خبر: 1382446
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
ناصر ابوشریف:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک جنایت است

گروه بین‌الملل: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را یک جنایت دانست و تأکید کرد: مقاومت، تنها راه مبارزه با این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ناصر ابوشریف امروز، 12 اسفند، در مراسم گرامیداشت «شهید سلیمان محمد خاطر»، از سربازان مصری در دانشکده الهیات دانشگاه تهران تأکید کرد: بسیار زیباست که یاد شهدا را زنده نگه داریم، چرا که امروز شهدای فراموش‌شده زیادی همچون سلیمان خاطر داریم، کسی که در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 
ابوشریف در ادامه افزود: شهید سلیمان محمد خاطر، قهرمانی بود که 7 صهیونیست را به هلاکت رسانده و 2 نفر را نیز مجروح کرد، اما در دادگاه نظامی مصر محاکمه و زندانی شد و پس از هفت روز در زندان، به شهادت رسید.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: سلیمان خاطر یکی از شهدای مقاومت جهان اسلام و از مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.
وی همچنین بیان کرد: در تهران خیابانی به نام شهید سلیمان خاطر نامگذاری شده و این حرکت جمهوری اسلامی ایران، حرکت زیبایی است.
ناصر ابوشریف ادامه داد: زمانی که شهید سلیمان خاطر، صهیونیست‌ها را به هلاکت رساند، رئیس‌جمهور وقت مصر به مقامات رژیم صهیونیستی وعده داد که حتما وی را محاکمه کند.
ابوشریف تأکید کرد: شهدایی که در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، بیشترین عامل وحدت امت هستند و سلیمان خاطر یکی از این شهدا بود.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران اظهار کرد: امروز با وجود گذشت چندین دهه از پیمان «کمپ دیوید»(پیمان صلح مصر با رژیم صهیونیستی) مردم مصر همچنان با عادی‌سازی روابط با این رژیم مخالفند و موضع آنان در قبال اسرائیل همان موضع شهید سلیمان خاطر است.
وی تأکید کرد: از سوی دیگر مردم اردن و نمایندگان پارلمان این کشور، خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن هستند، این موضع‌گیری‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از مردم منطقه مانند سلیمان خاطر بوده و عادی‌سازی روابط با اشغالگران را نمی‌خواهند.
ناصر ابوشریف در پایان با تأکید بر این که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک جنایت است، یادآور شد: تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی، مقاومت است، زیرا گفت‌و‌گو و مذاکره به نابودی و زوال اسرائیل منجر نخواهد شد.

captcha