انجام ۳۱۱۴ نفر روز تبلیغ طی سال ۹۲ در فامنین
کد خبر: 1390909
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

انجام ۳۱۱۴ نفر روز تبلیغ طی سال ۹۲ در فامنین

خبرنگاران افتخاری/ یاس صدرایی: کارشناس اعزام مبلّغ اداره تبلیغات اسلامی فامنین در نشستی از تعداد ۳۱۱۴ روز تبلیغ طی سال ۹۲ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام محمدمهدی کریمی، کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی فامنین در گفتگویی به اهمیت تبلیغ دین در اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی، اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی بر انحراف فکری جوانان دارد. از این‌رو باید با ارتقای سطح آگاهی و دانش جوانان در محافل و مراسم‌ دینی مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: در جهان مدرن امروزی تبلیغ دین و ارزش‌های نشئت گرفته‌ از آن به جهت مقابله‌ با بحران‌های هویتی و فرهنگی ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام کریمی اضافه کرد: انبیا و اولیای الهی با تبلیغ دین و ارزش‌های دینی هدایت و سعادت انسان را به ارمغان آورده‌اند؛ چنانکه خداوند تنها رسالت پیامبران را تبلیغ می‌داند، لذا تبلیغ دین اسلام از جایگاه بس والایی برخوردار است، به گونه‌ای که اساسی‌ترین وظیفه‌ انبیا در قرآن تبلیغ دانسته شده است.

وی گفت: تبلیغ دین اسلام، تبلیغ اوامر و فرامین الهی و دعوت به سوی خداست و دعوت به سوی رستگاری و سعادت جوامع اسلامی و بالاخره دعوت به تمام برکات است.

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی فامنین بیان کرد: در مناسبت‌های مختلف مذهبی، ملی مانند ماه مبارک رمضان، دهه اول محرم، دهه آخر صفرالمظفر، ایام فاطمیه(س)، ارتحال امام(ره)، شهادت امام صادق(ع)، مبعث رسول اکرم(ص)، دهه فجر و اوقات فراغت تابستانی، روحانیون و مبلّغان بومی، غیر بومی، طرح هجرت و دفتر تبلیغات در مناطق مختلف شهرستان اعم از روستاهای تابعه به تبلیغ واطلاع‌رسانی دین اسلام پرداختند.

captcha