آزمون اینترنتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام نور برگزار شد
کد خبر: 1398618
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
در بخش کتبی؛

آزمون اینترنتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام نور برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام نور کشور از برگزاری آزمون اینترنتی بخش کتبی مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه خبر داد.

خداداد پیری، مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام نور کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، با اشاره به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآن و عترت اظهار کرد: آزمون بخش کتبی این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف به‌صورت اینترنتی با حضور 29 هزار شرکت‌کننده از 26 فروردین‌‌ به‌مدت یک هفته برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: امروز سه‌شنبه، دوم اردیبهشت ‌آخرین روز برگزاری آزمون بخش کتبی به‌صورت اینترنتی است که هم اینک در رشته احکام در لینک ویژه مسابقات در سایت دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزیده مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات از 26 فروردین‌ماه به مدت یک هفته در آزمون بخش کتبی که به صورت آنلاین برگزارشد شرکت کردند.

پیری، مفردات قرآنی، سیره و دیدگاه ائمه معصومین(ع)، قرآن‌شناسی، مفاهیم قرآنی، فرازهایی از قرآن و عترت، کتاب‌خوانی قرآن و عترت، مفاهیم نهج‌البلاغه و احکام را از رشته‌های بخش کتبی هجدهمین دوره مسابقات قران و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشورعنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: استان آذربایجان غربی در 22 اردیبهشت‌‌ جاری میزبان هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور است که به‌مدت 3 روز با حضور 700 متسابق در ارومیه برگزار می‌شود.

captcha