خطر مفسدان اقتصادی کمتر از خیانت‌های دشمنان اسلام نیست
کد خبر: 1412259
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
امام‌‌جمعه شبستر:

خطر مفسدان اقتصادی کمتر از خیانت‌های دشمنان اسلام نیست

خبرنگاران افتخاری/ بهمن بهزادسیس: امام‌جمعه شبستر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: خطر مفسدان اقتصادی کمتر از خیانت‌های فتنه‌گران و دشمنان اسلام و انقلاب از قبیل صدام و آمریکا و ... نیست.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیفعلی محمدزاده، امام‌جمعه شبستر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در محل مسجد جامع شبستر برگزار شد، بیان کرد: عامل قبولی عبادات و نماز تأثیر آن در اعمال خود انسان است.

وی با اشاره به حلول ماه شعبان و سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) افزود: همه مسلمانان باید پاسدار اسلام باشند.

خطیب جمعه شبستر در ادامه 15 خردادماه سال 42 را سرآغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) دانست و با اشاره به اصول رهبری، مردم و هدف گفت: هرگاه این سه اصل حفظ شده است، پیروزی و استمرار این نظام قطعی است ولی اگر یکی از این اصول فراموش شود، احتمال خطا و اشتباه زیاد می‌شود و اصل نظام با خطر روبرو خواهد شد.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: ولایت فقیه نه تنها رهبر مسلمانان جهان بلکه رهبر کل بشریت در زمان غیبت است، چراکه تنها راه نجات بشر در اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: راه‌حل مشکلات اقتصادی و سیاسی جامعه را نمی‌توان در بیرون از مرزها جست‌وجو کرد و باید به نیروهای داخلی اتکا کرد و توجه به مشکلات داخلی از قبیل رشوه‌خواری و بدحجابی وظیفه تک‌تک مسئولان است.

خطیب جمعه شبستر افزود: خطر مفسدان اقتصادی نه تنها کمتر از خیانت‌های فتنه‌گران و دشمنان اسلام و انقلاب از قبیل صدام و آمریکا و … نیست بلکه از آن‌ها نیز بیشتر است و ما از اقدام قوه قضائیه در مجازات مفسدان کلان اقتصادی حمایت می‌کنیم و انتظار این است که با مفسدان فرهنگی و اعتقادی جامعه ( بدحجابی و بی‌حجابی و ...) نیز برخورد شود.

امام‌جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هدف اصلی این انقلاب که اجرای احکام اسلامی و برقراری نظام اسلامی در سراسر جهان بود، اظهار کرد: نباید این اصل و هدف فراموش شود.

captcha