برزگترین ثمره قیام امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی است
کد خبر: 1414712
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
امام جمعه خمینی‌شهر:

برزگترین ثمره قیام امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی است

گروه اجتماعی: برزگترین ثمره قیام امام(ره) تشکیل حکومت اسلامی است و تنها با تشکیل حکومت اسلامی، عدالت در جامعه اجرا می‌شود و علت مخالفت کشورهای غربی با نظام ما، هراس از ترویج تشکیل حکومت اسلامی در کشورهای دیگر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رحیمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه خمینی‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته خمینی شهر با اشاره به انتخابات سوریه و مصر گفت: در انتخابات مصر با وجود حضور اندک و استقبال کم مردم، آمریکا به دلیل حفظ منافعش ادعای فرمایشی بودن انتخابات را نکرد ولی در انتخابات سوریه با وجود حضور گسترده و استقبال مردم به انتخاب ملت سوریه احترام نگذاشت.

وی افزود: از نگاه آمریکا و متحدانش، دموکراسی به معنای انتخاب افراد دلخواه و مدافع منافع امریکاست، هر کشوری که نوکر آمریکا باشد انتخابات ان کشور آزاد و مورد تأیید است و اگر افراد مخالف با منافع امریکا انتخاب شوند انتخابات غیر قانونی و خلاف دموکراسی است.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه برزگترین ثمره قیام امام(ره) تشکیل حکومت اسلامی است، گفت: تنها با تشکیل حکومت اسلامی، عدالت در جامعه اجرا می‌شود و علت مخالفت کشورهای غربی با نظام ما، هراس و نگرانی از ترویج تشکیل حکومت اسلامی در کشورهای دیگر است.

امام جمعه خمینی‌شهر بیان کرد: مواضع آمریکا در مقابل نظام ما منفعت‌طلبانه است، مردم و مسئولان باید مراقبت باشند مسیر انقلاب را گم نکنند، مسیر امروز ما مسیر امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: امام راحل حاصل یک تفکر، جریان و مکتب است و امام(ره) یک شخص تنها نیست و باید از تفکر امام(ره) محافظت و حراست کرد.

captcha