حافظان و قاریان جوان قرآن در«جشن جوان» شهرستان فامنین تجلیل شدند
کد خبر: 1416101
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

حافظان و قاریان جوان قرآن در«جشن جوان» شهرستان فامنین تجلیل شدند

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فامنین از برگزاری «‌جشن جوان» و تجلیل از حافظان و قاریان جوان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، مسعود عباسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین همدان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جوان این اداره با برگزاری جشن جوان از حافظان و قاریان برجسته جوان شهرستان تقدیر به‌عمل آورد.

وی عنوان کرد: این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و پرشور جوانان شهرستان فامنین و خانواده‌های این عزیزان امروز، 20 خردادماه ساعت 10 در مؤسسه آل یاسین برگزار شد.

عباسی بیان کرد: همچنین در این مراسم از خدیجه برزگر، مدیر مؤسسه قرآنی آل یاسین شهرستان فامنین که از سوی اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی همدان به‌عنوان معلم و مربی نمونه قرآنی شناخته شده است، تقدیر شایسته شد.

وی ادامه داد: مؤسسه آل یاسین یکی از پربرنامه‌ترین مؤسسات این شهرستان به‌شمار می‌رود و از جمله برنامه‌های آن می‌توان به برگزاری کلاس‌های تخصصی تجوید، روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم اشاره کرد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین همدان در پایان یادآور شد: این شهرستان با وجود این‌گونه مؤسسات قرآنی که با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در جهت پرورش جوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم حرکت می‌کنند این شهرستان را در آینده‌ای نزدیک به مهد قرآن استان همدان تبدیل خواهد کرد.

captcha