راه‌اندازی پایگاه اینترنتی خیرین کتابخانه‌ساز در فامنین
کد خبر: 1431367
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

راه‌اندازی پایگاه اینترنتی خیرین کتابخانه‌ساز در فامنین

گروه اجتماعی: پایگاه اینترنتی انجمن خیرین کتابخانه‌‌ساز فامنین با هدف حضور فعال در فضای مجازی و استفاده از امکانات ویژه برای معرفی هرچه بهتر این انجمن راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، روح‌الله رسولی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین یکشنبه، 29 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه اینترنتی انجمن خیرین کتابخانه‌‌ساز شهرستان فامنین با هدف حضور فعال در فضای مجازی و استفاده از امکانات ویژه پایگاه‌های اینترنتی برای معرفی هرچه بهتر این انجمن راه‌اندازی شد.

وی افزود: برای رسیدن به هدف باید از ابزار مفید و قابل استفاده همچون محیط مجازی، چاپ بروشور، تبلیغات محیطی نیز استفاده کرد، امیدواریم در این راستا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان فامنین بتوانیم از ظرفیت خیرین جهت رفع مشکلات کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

رسولی همکاری‌های بین ادارت به‌ویژه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارت مرتبط با بحث خیرین را لازمه استفاده از ظرفیت خیرین عنوان و بیان کرد: با توجه به نام سال که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده لازم است خیرین و مدیران توجه ویژه به مقوله فرهنگ داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فامنین گفت: این پایگاه اینترنتی به نشانی http://khayerinfamenin.salehin.ir آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات علاقه‌مندان جهت بهبود عملکرد آن فعال است.

captcha