مدعیان حقوق بشر و دولت‌های ساکت عربی در روز قدس پاسخ دندان‌شکنی می‌گیرند
کد خبر: 1431966
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
منصوری آرانی:

مدعیان حقوق بشر و دولت‌های ساکت عربی در روز قدس پاسخ دندان‌شکنی می‌گیرند

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اهمیت روز قدس امسال گفت: مردم جهان بی‌شک قدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد و پاسخ دندا‌ن‌شکنی به رژیم صهیونیستی، سازمان‌های بین‌المللی، مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت‌های ساکت عربی که تنها دم از عربیت می‌زنند، خواهند داد.

عباسعلی منصوری آرانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره جنایات وحشیانه دو هفته اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی مولود تجاوز، خشونت و وحشی‌گری است و به جز این انتظار دیگری از این رژیم وحشی نیست.

وی ادامه داد: این رژیم همواره سعی کرده با کشتار و با قصد غصب سرزمین فلسطین خودش را نشان دهد و طبیعی است هر اقدامی در این راستا را برای خود مجاز بداند. کشتار زنان و کودکان جزو لاینفک ماهیت صهیونیست‌هاست و در واقع فلسفه وجودی آنها براین مبنا شکل گرفته است.

منصوری آرانی درباره اظهار نظر برخی مقامات صهیونیست مبنی بر اشغال غزه به عنوان بخشی از اسرائیل گفت: این‌گونه مطالب آرزوهای آنان است و هر زمانی هم فرصت کردند از زمان ورورد به این سرزمین تا اشغال فلسطین این کشتارها را به قصد اشغال بخش‌های بیشتری از سرزمین فلسطین انجام داده‌اند چه در صبرا و شتیلا و چه امروز در غزه و شجاعیه.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اهمیت روز قدس امسال با توجه به سکوت مجامع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی گفت: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر که درباره کوچک‌ترین موضوعات مانند عدم رعایت حقوق حیوانات سر و صدا به پا می‌کنند امروز در مقابل کشتار وحشیانه مردم غزه هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

وی افزود: دولت‌های مدعی دفاع از حقوق بشر هم امروز نه تنها خفقان گرفته‌اند بلکه از جنایات صهیونیست‌ها تحت عنوان دفاع از خود حمایت می‌کنند، اما ملت‌ها در روز قدس پاسخ دندا‌ن‌شکنی به رژیم صهیونیستی، سازمان‌های بین‌المللی، مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت‌های ساکت عربی  که تنها دم از عربیت می‌زنند خواهند داد.

منصوری در پایان اظهار کرد: مردم جهان بی‌شک قدس امسال  را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد و مردم عزیز کشور ما هم که روز قدس را به عنوان یادگار حضرت امام(ره) همواره گرامی داشته‌اند، راهپیمایی این روز را باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهند کرد و این می تواند مشت محکمی بر دهان تجاوزگران و خونخواران صهیونیست باشد و به لطف خدا روزی شاهد حذف این رژیم جعلی توسط این مردم مظلوم از صحنه روزگار خواهیم بود.

captcha