طرح «مهر تحصیلی» در نقاط مختلف فارس اجرا می‌شود
کد خبر: 1449899
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

طرح «مهر تحصیلی» در نقاط مختلف فارس اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 23 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: واقفان ارجمند کشورمان موقوفاتی را با نیت کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه وقف کرده‌اند.
وی افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای صحیح و امینانه نیت این واقفان خیراندیش، طرحی به نام «مهر تحصیلی» را در سراسر کشور اجرا می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: در این طرح، بسته‌هایی شامل لوازم ضروری تحصیلی دانش‌آموزان از جمله کیف، مداد، خودکار، مدادرنگی، جامدادی، دفتر و غیره به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف فارس عنوان کرد:‌ در استان فارس نیز 800 بسته لوازم‌التحریر از محل موقوفات منطبق تهیه شده است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.
وی بر اجرای امینانه نیات واقفان تأکید کرد و گفت: طرح مهر تحصیلی و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر با نظارت دقیق اجرا می‌شود تا این بسته‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند و افراد مورد نظر واقفان برسد.

captcha