دفاع مقدس به نسل جوان درس استقامت و پایمردی می‌دهد
کد خبر: 1450761
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
معاون فرماندار فامنین:

دفاع مقدس به نسل جوان درس استقامت و پایمردی می‌دهد

گروه اجتماعی: دوران دفاع مقدس ماندگارترین دوران پرفراز و نشیب کشور بود که به ملت ما به‌ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، احمدعلی حمیدی، معاون فرمانداری فامنین 25 شهریور در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس ماندگارترین دوران پرفراز و نشیب کشور بود که این دوران برای ملت ما به‌ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت و کارنامه درخشان که مردم از آن دوران به ثبت رساندند همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

وی افزود: به علت هجمه وسیع دشمنان اسلام علیه شعیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هفته دفاع مقدس امسال از ویژگی‌های خاصی نسبت به سال‌های قبل برخوردار است؛ بنابراین باید برنامه‌های این هفته با شکوه‌تر برگزار شود.

حمیدی ابراز کرد: کسانی که دارای تفکری بسیجی هستند جهت رشد و تعالی کشور قدم برمی‌دارند و داشتن این تفکر است که ما را در مقابل هجوم دشمنان به‌ویژه توسط ماهواره‌ها مقاوم و مستحکم می‌سازد.

بهادر، فرمانده سپاه ناحیه فامنین نیز در این نشست از تشکیل کمیته‌های تخصصی هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: در این هفته 95 برنامه زیرنظر سپاه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان می‌توان به افتتاح چندین پروژه عمرانی، برگزاری همایش‌ها، برگزاری مسابقات تیراندازی و ورزشی، مراسم صبحگاه مشترک، رژه موتورسواران، خدمات‌رسانی و ویزیت رایگان در طول هفته در روستاهای شهرستان، زنگ مقاومت در مدارس و بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان اشاره کرد.

captcha