تجلیل از ائمه جماعاتی که نماز صبح برگزار می‌کنند
کد خبر: 2706327
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
در قالب همایش «پرچم‌داران بهشت»؛

تجلیل از ائمه جماعاتی که نماز صبح برگزار می‌کنند

گروه جامعه: معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری همایش «پرچم‌داران بهشت» با هدف تجلیل از ائمه جماعاتی که به برگزاری نماز جماعت صبح اهتمام دارند خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کرمی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: همایش «پرچم‌داران بهشت» با هدف تجلیل از ائمه جماعات و متولیان مساجدی که به برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد تهران اهتمام دارند برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بهمن ماه برگزار و طی آن از افرادی که سال‌ها در کسوت امام جماعت تلاش کرده‌اند نماز جماعت صبح در مسجد آنها برگزار شود تقدیر به عمل می‌آید.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: برنامه جدی ما برای سال آینده این است که از نظر کمی تعداد مساجدی که در آنها نماز جماعت صبح برگزار می‌شود را رشد دهیم. در همین راستا در حال فراهم کردن بسترهای اجرای این طرح از جمله حمایت‌های مالی و مدیریتی هستیم.

برگزاری همایش «ستارگان جاوید»

حجت‌الاسلام کرمی همچنین از برگزاری همایش «ستارگان جاوید» در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش سال گذشته برای تجلیل از ائمه جماعات شهید برگزار شد؛ امسال نیز به تجلیل از ائمه جماعت ایثارگر اختصاص دارد.

وی اعلام کرد: ائمه جماعتی که جانباز هستند یا سابقه اسارت دارند، یا سابقه حداقل شش ماه رزمندگی در دوران دفاع مقدس را دارند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

captcha