ترس از گسترش اسلام دلیل توهین به پیامبر(ص) است
کد خبر: 2722646
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

ترس از گسترش اسلام دلیل توهین به پیامبر(ص) است

گروه سیاسی: امام‌ جمعه مهاباد دلیل توهین مجله فرانسوی به پبامبر(ص) را ترس از گسترش دین اسلام در جهاند و افزایش تعداد مسسلمانان در دنیا عنوان کرد.

ماموستا ملا‌قادر سهرابی، امام‌ جمعه مهاباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌ غربی، در رابطه با توهین‌های اخیر به پیامبر(ص) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که کشورهای غربی به حضرت محمد(ص) توهین کرده‌اند ترس این افراد از گسترش اسلام در منطقه و افزایش روزافزون تعداد مسلمانان متعصب به دین اسلام است.

وی ادامه داد: نوع شخصیت پیامبر(ص) در جهان بی‌بدیل است و زمانی که ایشان به دنیا آمدند برکت وجودی ایشان سراسر زمین را فراگرفت و زمینه وحدت جوامع اسلامی فراهم شد.

ماموستا سهرابی با بیان اینکه وجود پیامبر بین مسلمانان جهان وحدت‌آفرین است، بیان کرد: وجود نام و سلوک پیامبر(ص) موجب صلح بین مسلمانان جهان به خصوص مسلمانان شیعه و سنی ایران اسلامی است و زمینه‌ساز صلح و امنیت پایدار در جهان است.

وی افزود: توهینات اخیر مجله شارلی‌ابدو فرانسه نشان دهنده این است که آنان از اینکه مسلمانان راه و روش پیامبر(ص) را الگوی زندگی خویش کنند هراس دارند و به هر طریق ممکن خواهان از بین بردن مجد و عظمت دین مبین اسلام و مسلمانان هستند.

امام‌ جمعه مهاباد در پایان گفت: جامعه اسلامی هرگز این توهینات را فراموش نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد این افراد سودجو اسلام هراسی را در دنیا گسترش داده و به مقدسات مسلمانان توهین کنند.

captcha