اهانت به رسول اکرم(ص) توهین به تمام پیامبران الهی است
کد خبر: 2722679
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

اهانت به رسول اکرم(ص) توهین به تمام پیامبران الهی است

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت:اهانت به رسول اکرم(ص) توهین به تمام پیامبران الهی است.

عباس فرازی ، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه توهین به پیامبر اسلام (ص) نماد توحش استکبار جهانی است، اظهار کرد: استکبار جهانی رشد و ترقی انسان را در جنبه های دنیوی حیات انسانی می داند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با توهین به پیامبر اسلام (ص) نهایت حقارت و پستی خود را نشان داد.، افزود: توهین به رسول اکرم (ص) توهین به حضرت مسیح (ع) و تمام پیامبران الهی و توهین به یگانه خالق هستی است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبیک ادامه داد: جسارت و توهین به مقدسات مسلمانان نشان دهنده حقارت و پستی و اضمحلال و افول شدید فرهنگی در دنیای غرب است.

فرازی بیان کرد: سردمداران استکبار جهانی که توهین به برترین مخلوق عالم را به بهانه آزادی بیان توجیه و از آن حمایت می‌کنند حتی تحمل کوچکترین مخالفت با سیاستهای استکباری خود را ندارند.

این کارشناس با بیان اینکه رهبران دنیای استکبار موجودات وحشی در لباس انسان هستند که هیچ اثری از شرافت و انسانیت در وجود آنها دیده نمی شود،  تأکید کرد: مسلمانان جهان و انسانهای موحد نباید ساکت بنشینند باید به انحاء مختلف انزجار و تنفر خود را از این حرکت پست و پلید نشان دهند.

فرازی عنوان کرد: مسلمانان سراسر جهان با برپایی اجتماعات، تظاهرات و با به آتش کشاندن پرچم استکبار جهانی و همچنین از طریق فضای مجازی اعتراض و انزجار خود را به دنیای استکبار نشان دهند.

وی در پایان یادآور شد: مسلمانان باید با قاطعیت پاسخ این جسارت و گستاخی را بدهند تا دیگر استکبار جهانی حتی به خودش اجازه ندهد که چنین غلطی از ذهنش خطور کند.

captcha