توهین به ارزش‌های دین‌باوران غیر انسانی و مذموم است
کد خبر: 2729229
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
سیامک مره‌صدق:

توهین به ارزش‌های دین‌باوران غیر انسانی و مذموم است

گروه سیاسی: نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص)، گفت: توهین به ارزش‌های دین‌باوران، غیر انسانی و مذموم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سیامک مره‌صدق، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پیامی اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

نماینده کلیمیان در مجلس در این پیام آورده است: بار دیگر شاهدیم که سوءاستفاده از مفاهیمی والا مانند حقوق بشر و آزادی بیان ملعبه دست ملحدانی قرار گرفته که قصدشان جریحه‌دار کردن عواطف پاک تمامی خدا باوران است.

اصرار غیر منطقی یک نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در توهین مکرر به شخصیتی مقدس بی‌هیچ تردید گامی در جهت افزایش خشونت است و هیچ ارتباطی به آزادی بیان ندارد.

تکرار مکرر شکستن حریم ارزش‌های مقدس مردم جهان توسط امپریالیسم، الحاد و صهیونیزم بین‌الملل از دیدگان تمامی خداباوران و آزادگان محکوم است.

فعالیت‌هایی از این دست نتیجه‌ای به جز افزایش خشونت و ایجاد تنفر نخواهد داشت به همان اندازه که تروریسم و کشتار انسان‌های بی‌گناه مذموم و ناپسند است، توهین به ارزش‌های دین‌باوران نیز غیر انسانی و غیر قابل قبول است.

تاریخ بارها شاهد بوده که الحاد و توهین به ارزش‌های الهی با برداشت‌های ناصحیح از دین به نتایجی مشابه ختم می‌شود.

وظیفه تمامی موحدان آزاداندیش جهان در این شرایط ارائه تعریفی انسانی و الهی از آزادی بیان است که در چهارچوب ارزش‌های مطروحه در اعتقادات دین‌باوران قابل قبول باشد.

ما ایرانیان یهودی همراه با سایر موحدان و دین‌باوران جهان توهین به ارزش‌های الهی و فرزند نامشروع آن تروریسم را محکوم می‌کنیم و اعتقاد داریم که هر پدیده‌ای که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات مؤمنین گردد در رده تروریسم قرار می‌گیرد.

ما ایرانیان یهودی انزجار خود از توهین به ارزش‌های پاک را اعلام می‌کنیم و خود را با تمامی موحدان جهان در این مبارزه همراه و همگام می‌دانیم.

captcha