توهین به پیامبر(ص)؛ بانگ گوش‌خراش ضدیت و عناد با اسوه حسنه بشریت
کد خبر: 2734355
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

توهین به پیامبر(ص)؛ بانگ گوش‌خراش ضدیت و عناد با اسوه حسنه بشریت

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)، گفت: جاهلان و کوردلان شب‌پرست با بانگ گوش‌خراشی به جهانیان اعلام می‌کنند که چقدر با اسوه حسنه بشریت ضدیت و عناد دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بخشش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: توهین به چنین شخصیتی که رحمت عالمیان، نهایت کمال و کرامت های اخلاقی، عصاره زیبایی‌های بشر و صاحب خلق عظیم است، فقط از انسان‌های مسخ شده قابل تصور می‌باشد.

وی با اشاره به آیه 32 سوره توبه، تصریح کرد: جبهه استکبار و صهیونیسم بدانند که این کار به منزله خاک پاشیدن بر چهره نورانی خورشید است و جز ننگ و رسوایی برای آنها نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر عاملان اصلی این توطئه را استکبار جهانی و ایادی غربی صهیونیستی آنها دانست و افزود: جاهلان و کوردلان شب‌پرست که حیات سیاسی و اجتماعی خود را با توسل به بدابزارهای ضد فرهنگی و اخلاقی تعقیب می‌کنند، قبل از اثبات هر چیز بر طبل رسوایی و بی‌اخلاقی خود می‌کوبند و با بانگ گوش‌خراشی به جهانیان اعلام می‌کنند که چقدر با اسوه حسنه بشریت ضدیت و عناد دارند.

وی گفت: دور جدیدی از توحش قرن بیست‌ویکم به شکل توهین و به بهانه آزادی بیان و آزادی بی‌شرمی در غرب آفت صهیونیست زده در حال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام بخشش این توهین بزرگ را مایه حیرت و تعجب دانست و متذکر شد: جای تعجب است که آنها چه اندازه از نور آفتاب عالم‌تاب جمال محمدی(ص) گریزانند و سر بر تاریک‌خانه ضلالت و جهالت نهاده و روی ابوجهل‌های تاریخ را سفید کرده‌اند.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» سناریوی جدید برای فشار بر مسلمانان

وی با اشاره به اقدام دشمنان در ایجاد اسلام‌هراسی، عنوان کرد: دشمنان با این اقدامات نابخردانه خود نمی‌توانند جلوی گسترش روزافزون بیداری اسلامی و عظیم‌تر شدن موج اسلام‌خواهی را که مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، جلوگیری نمایند و بدانند که نصرت و پیروزی از آن رستگاران و عدالت‌خواهان جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر تروریست‌های تکفیری نظیر داعش، القاعده و جبهه النصره و... را مزدوران اجاره‌ای نظام سلطه در منطقه برشمرد و گفت: این گروه‌های تروریستی در واقع برای اجرایی شدن مقاصد و نقشه‌های شوم نظام سلطه در منطقه نقش ایفا می‌کنند و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه‌ها در واقع مجریان اوامر و دستورات سرویس‌های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند و ماجرای حمله دو تروریست به نشریه فکاهی شارلی ابدو سناریوی دیگری برای فشار بر مسلمانان و موج جدید فعالیت‌های غربی‌ها علیه اسلام است.

حجت‌الاسلام بخشش در پایان خاطرنشان کرد: مردم سلحشور رضوانشهر ضمن دعوت همه مسلمین و جهان اسلام به وحدت و یکدلی و اعلام موضع و انزجار در قبال حرمت‌شکنی‌ها، توهین به ساحت مقدس حضرت رسول اعظم محمد مصطفی(ص) را محکوم کرده و اعلام می‌دارند هرگونه توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

captcha