بیانیه گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان مازندران
کد خبر: 2736649
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص) صادر شد؛

بیانیه گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان مازندران

گروه خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان مازندران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیانه‌ای صادر کردند.

 به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در بیانیه گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان مازندران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون؛ می‌خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده، نورخویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید(صف/8)

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم(ص) کینه‌ عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ خویش ساخته‌اند.

درست در روزهایی که گماشتگان غرب در منطقه غرب آسیا، به نام اسلام و با شعار الله اکبر سر می‌برند و طرح غربی، صهیونیستی را برای بدنامی اسلام و مسلمانان دنبال می‌کنند، در نقطه‌ای دیگر از جهان، نشریه‌ای هتاک، کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را منتشر می‌کند و دولتمردان آن کشور وقیحانه از این اقدام توهین‌آمیز حمایت می‌کنند.

البته ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و برای تکمیل پازل اسلام هراسی، گروه دیگری که دست‌ساز خودشان هستند، واکنش افراطی از خود نشان می‌دهند و اینجا امپراتوری رسانه‌ای نیز مسئولیت خود را بر عهده می‌گیرد و فارغ از توهینی که به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان شده، تمام تمرکز خبری و رسانه‌ای بر واکنش مزبور متمرکز می‌شود و یک شوی خیابانی با حضور نخست وزیر رژیمی کودک‌کش نیز به راه می‌اندازند!

طنز تلخ زمانه ما این است که اهانت به پیامبر اسلام(ص) در کشوری انجام می‌گیرد که «روژه گارودی‌های» آن دیار اجازه کوچکترین انتقاد از رژیم صهیونیستی را ندارند و هرگونه آزادی اندیشه در این زمینه از آنها سلب شده است اما اهانت به مقدسات حداقل یک و نیم میلیارد نفر به بهانه آزادی توجیه می‌شود.

در پایان این بیانیه آمده است: گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های استان مازندران، ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن، تمامی حلقه‌های به هم وصل شده در این ماجرا را یک طرح غربی صهیونیستی می‌داندکه هدفی جز بدنامی اسلام و متوقف کردن بیداری اسلامی ندارد و مجدانه از دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که در مواجهه با این اقدام تأسف‌بار، قاطعانه و انقلابی برخورد کند.                                                                                                             

captcha