تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه زنجان آغاز شد
کد خبر: 2739895
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
دقایقی پیش؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه زنجان آغاز شد

گروه اجتماعی: طلاب و اساتید برجسته حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان، دقایقی پیش در راستای محکوم کردن اقدام موهن مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در مسجد جامع زنجان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، در روزهای اخیر، مسلمانان جهان باز هم با موجی از اهانت‌های بی‌شرمانه دشمنان و مستکبران جهانی علیه مقدسات خود روبرو شده و ایادی استکبار در نهایت جهل و ناآگاهی نسبت به رحمت‌آفرینی دین مبین اسلام، دست به اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص) زدند.
چاپ و نشر کاریکاتور موهنی از مقدسات مسلمانان در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» نه تنها خشم جامعه اسلامی جهانی را به دنبال داشت، بلکه جمعی از رهبران و بزرگان مذاهب مختلف نیز این اقدام موهن را در قالب بیانیه‌هایی محکوم کردند.
موج اعتراض در محکوم کردن این اقدام موهن، نه تنها در فضای شهرهای مختلف جهان از سوی مسلمانان شکل گرفته است، بلکه بسیاری از آزادی‌خواهان در شبکه‌های اجتماعی نیز این اعتراض را به گونه‌ای بیان کرده‌اند.
دقایقی پیش نیز طلاب و اساتید برجسته حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان، در راستای محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز و بی‌شرمانه مستکبران، در محل مسجد تاریخی سید(جامع) زنجان گردهم آمده و فریاد دفاع از ارزش‌ها و مقدسات اسلامی را سر دادند.
این تجمع اعتراض‌آمیز با حضور جمع کثیری از فعالان مدارس علمیه برادران استان در مسجد جامع همچنان ادامه دارد.

captcha