گسترش جهانی اسلام ترس اصلی صهیونیسم است
کد خبر: 2739915
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

گسترش جهانی اسلام ترس اصلی صهیونیسم است

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور‌ خیریه شاهین‌دژ ترس اصلی صهیونیسم جهانی را ترس از گسترش اسلام ناب محمدی در سراسر جهان عنوان کرد.

عباس شمس، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌دژ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌ غربی، اظهار کرد: در جوامع امروز بشری افراد زیادی در پی یافتن راه و روش برتر و بهترین ادیان هستند و در این میان افرادی نیز از میان صهیونیسم‌ها تحقیقاتی در رابطه با دین مبین اسلام و آموزه‌های آن انجام داد‌ه‌اند که در نتیجه اسلام به‌عنوان برترین ادیان برای آنان تجلی یافته است که همین موضوع موجب ترس صهیونیسم جهانی از گسرش جهانی اسلام است.

وی ادامه داد: دلایل توهینات اخیر به پیامبر اسلام(ص) و موج‌های شدید اسلام‌هراسی در مناطق مختلف جهان این است که کشورهای غربی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دین اسلام بیشترین سازگاری را با فطرت انسانی دارد و موجب ریشه‌کن شدن ظلم در جامعه نیز می‌شود ولی خواهان قبول دین اسلام به‌عنوان برترین دین نیستند.

شمس با بیان اینکه یهود و صهیونیسم به صورت ریشه‌ای از اسلام بیزار هستند، گفت: اگر به آیات و روایات قرآنی به اعتقادات و دیدگاه‌های قوم یهود نسبت به دین اسلام و مسلمانان بنگریم متوجه می‌شویم که این گروه‌ها در بیشتر مواقع نظراتی متضاد اسلام دارند و دارای اعتقاداتی برخلاف آموزه‌ای اسلام هستند.

وی افزود: اگر خواهان آزادی ملت شریف فلسطین و برچیده شدن ظلم از سوی این افراد هستیم تنها راه تحقق این اهداف از بین رفت صهیونیسم است زیرا این افراد افرادی هستند که مظلومان را مورد ظلم قرار می‌دهند.

شمس با اشاره به اینکه امروزه تفکرات و تهاجمات‌ غربی در جامعه ما به اوج خود رسیده است، بیان کرد: جوامع غرب مشکلات بسیار زیادی دارند ولی هیچ‌یک از جوانان ما که به سوی فرهنگ‌غربی گرایش پیدا کرده‌اند از مشگلات آنان آگاهی ندارند و ناخواسته فریب دولت‌های غربی را می‌خورند و به‌سوی فرهنگ غربی سوق پیدا می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌دژ در پایان اطهار کرد: این افراد  خطرپذیر هستند و در کارهای علمی پیشرفت‌های را ‌نیز داشته‌اند ولی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی مشکلات زیادی دارند و هیچ‌یک از اصول، قوانین و تفریحات آنان با مبانی اصیل اسلامی هم‌‌خوانی ندارد.

captcha