اهانت‌کنندگان طبل جنگ مذهبی را به صدا درآوردند/مردم زنجان در دفاع از مقدسات خود راهپیمایی می‌کنند
کد خبر: 2744264
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

اهانت‌کنندگان طبل جنگ مذهبی را به صدا درآوردند/مردم زنجان در دفاع از مقدسات خود راهپیمایی می‌کنند

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که غرب با اقدام موهن خود در نشریه فرانسوی، طبل جنگ مذهبی را به صدا درآورده است، گفت: این توهین، در واقع اهانت به رحمت، محبت، اخلاق و ارزش‌های اسلامی است و بی‌پاسخ نیز نخواهند ماند.

سید‌سعید حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: این اقدام بی‌شرمانه در راستای مواجهه با اسلام ناب محمدی(ص) و ایجاد موج اسلام‌هراسی در جهان انجام شد و واکنش‌های فراوانی را در سراسر جهان برانگیخت.
وی افزود: پس از این اقدام موهن، عدلت‌خواهان جهان در نقاط مختلف دنیا، پاسخ‌های محکمی را به توهین‌کنندگان داده و با تجمعات اعتراض‌آمیز و اقدامات اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی، این اقدام را محکوم کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه غرب با این اقدام موهن خود، طبل جنگ مذهبی را به صدا درآورده است، ابراز کرد: این توهین، در واقع اهانت به رحمت، محبت، اخلاق و ارزش‌های اسلامی است و بی‌پاسخ نیز نخواهند ماند.

حمایت از مکارم اخلاقی و رحمت، پیام راهپیمایی فردا در زنجان است
حسینی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نیز در راستای دفاع از مقدسات خود و محکوم کردن اقدام موهن سیاست‌مداران غربی در نشریه فرانسوی تاکنون پاسخ‌های فراوانی را در قالب تجمعات و اعتراض در فضای مجازی داشته‌اند و این اعتراضات ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به برپایی راهپیمایی اعتراض به اقدام موهن نشریه فرانسوی «شالی ابدو» در توهین به مقدسات اسلامی در زنجان، اظهار کرد: این راهپیمایی همزمان با سوم بهمن‌ماه، پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در زنجان انجام می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم زنجان با تجمع در اطراف میدان رسل زنجان به سمت مصلای نماز جمعه حرکت کرده و با شعارهای ضداستکباری خود، این اقدام ددمنشانه غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را محکوم خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان یادآور شد: موضوع مهمی که این راهپیمایی آن را به گوش جهانیان و به ویژه غرب خواهد رساند، حمایت از مکارم اخلاقی و رحمت پیامبر اکرم(ص) است.

captcha