ضعف و خواری دشمن در جریان توهین به پیامبر(ص) کاملا مشهود است
کد خبر: 2746303
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

ضعف و خواری دشمن در جریان توهین به پیامبر(ص) کاملا مشهود است

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ضعف و خواری دشمن در جریان توهین به پیامبر اسلام(ص) کاملا مشهود است، گفت: این توهین نشان می دهد که آمریکا، اسرائیل و دولت های انگلیس و فرانسه، بیش از هر زمان دیگری، خوار و پست شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت، عصر امروز دوم دی ماه در اجتماع مردم مشهد در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام(ص)، خطاب به مسئولان گفت: من به نمایندگی از شما مردم، به همه مسئولان می گویم که از تحریم های آمریکا و اروپا نترسید بلکه از تحریم های خدا بترسید.

وی ادامه داد: استکبار جهانی، شکل جهادی اسلام آمریکایی یعنی طالبان، داعش و گروه های تکفیری را نیز ایجاد کرده است اما بنا به اذعان خودشان، این اسلام ناب محمدی است که در سرتاسر عالم گسترش یافته است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که ضعف و خواری دشمن در جریان توهین به پیامبر اسلام(ص) کاملا مشهود است، گفت: زمانی که دشمن پست و ذلیل می شود، به سراغ توهین به مقدسات می رود و این توهین نشان می دهد که آمریکا، اسرائیل و دولت های انگلیس و فرانسه، بیش از هر زمان دیگری، خوار و پست شده اند.

عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد: این حرکت توهین آمیز نشان می دهد که دشمن قصد دارد با تمام امکانات و تجیهزات خود در مقابل دین ما بایستد اما اگر بخواهند در مقابل مقدسات ما قرار بگیرند، در مقابل تمام دنیای آن ها خواهیم ایستاد.

وی بیان اینکه دست به دست شیطان دادن و در کنار ساحل قدم زدن، ایستادگی در برابر دشمن نیست، گفت: این گونه که معلوم است، ما باید به مسئولان سیاست خارجی کشور، درس نرمش قهرمانانه بدهیم.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: از نمایندگان مجلس تقاضا می کنیم تا وزیر امور خارجه را به مجلس بخوانند و از ایشان درباره این حرکت هتاکانه سؤال کنند زیرا ما از روزی می ترسیم که خداوند، اولیای او و شهدا از ما ناراضی باشند.

وی، جسارت دشمن به ساحت پیامبر اسلام(ص) را ناشی از وجود سستی در بعضی از لایه های مملکت دانست و بیان کرد: اگر فریادهای هیهات من الذله و نداهای عاشورایی مردم قطع نشود، دشمن به خودش اجازه تکرار این غلط ها را نخواهد داد.

captcha