مقدسات، اهداف اساسی دشمن برای ضربه زدن به اسلام هستند
کد خبر: 2819062
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

مقدسات، اهداف اساسی دشمن برای ضربه زدن به اسلام هستند

گروه اندیشه: نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان این‌که دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام از طریق مقدسات ما هستند، گفت: هر جا که قرآن بر یک موضوعی تأکید دارد و آن را با اهمیت معرفی می‌کند، دشمنان نیز درست از همان موضوع درصدد آسیب زدن به مسلمانان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پیش از ظهر امروز، 18 بهمن در جلسه مجمع عمومی بسیج خرمدره، با بیان این‌که دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام از طریق مقدسات ما هستند، اظهار کرد: هر جا که قرآن بر یک موضوعی تأکید دارد و آن را با اهمیت معرفی می‌کند، دشمنان نیز درست از همان موضوع درصدد آسیب زدن به مسلمانان هستند.
وی با بیان این‌که در قرآن کریم به اخلاق والای پیامبر اکرم(ص) اشاره شده است، تصریح کرد: با توجه به جایگاه پیامبر اکرم(ص) در قرآن کریم و در بین مسلمانان، دشمنان اهانت به ایشان را انتخاب کرده‌اند تا به خیال خود از مقدسات ما تقدس‌زدایی کنند.
حجت‌الاسلام متین با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران از قداست برخوردار است، عنوان کرد: خداوند متعال همواره به انقلاب ایران عنایات ویژه داشته که در تأیید این مطلب می‌توان به حادثه طبس اشاره کرد که با یاری خداوند سبحان دشمنان در آن صحرا نابود شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تلاش‌های روز‌افزون دشمنان برای تخریب آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران، اظهار کرد: در حال حاضر هدف اصلی دشمنان متلاشی کردن کانون خانواده است و با تمام امکانات درصدد از بین بردن نهاد مقدس خانواده در ایران بوده و از ابزارهای مختلفی در این زمینه استفاده می‌کنند.
وی، از ماهواره به عنوان مهم‌ترین ابزار تخریبی دشمن یاد کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان به صورت شبانه‌روزی برنامه تولید می‌کنند تا از این طریق بتوانند روابط پدر و مادر و فرزندان را از بین ببرده و کانون خانواده را از هم بپاشند.
این مقام مسئول در پایان با تأکید بر ضرورت این موضوع که باید در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها برنامه‌های خوب و منسجمی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ها می‌تواند کمک مؤثری به استحکام بنیان خانواده که متشکل از پدر، مادر و فرزندان است، محسوب شود.

captcha