تجمع بزرگ دانشگاهیان آذربایجان شرقی در محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص)
کد خبر: 2823795
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

تجمع بزرگ دانشگاهیان آذربایجان شرقی در محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص)

کانون خبرنگاران نبأ/ احمد داداشیان: تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حمایت از پیامبر اکرم(ص) و محکومیت توهین به مقدسات اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این تجمع که با حضور باشکوه دانشگاهیان و رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان برگزار شد، علیرضا منادی، نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف گفت: هدف از این اهانت مخدوش کردن چهره پاک اسلام و پیامبر اکرم(ص) در دنیا بوده است.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به توطئه راه‌اندازی جریان داعش توسط استکبار جهانی نیز اشاره کرد و گفت: داعش با برداشت غلط از اسلام و اقدامات ضدبشری به پیامبر(ص) ظلم بزرگی نموده است در حالی که پیامبر رحمة للعالمین بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: استکبار جهانی پس از برگزاری راهپیمایی عظیم روز اربعین در مسیر نجف به کربلا و مشاهده شکوه و عظمت این رویداد اقدام به توهین به پیامبر اکرم(ص) کرد. حضور صرف در تجمع کافی نبوده و دانشگاهیان باید در عمل همانند حضرت محمد(ص) رفتار نمایند و با دانشجویان، خویشاوندان و خانواده خود نیز با مهربانی رفتار کنند.

وی به پیشرفت‌های عظیم در عرصه علوم خصوصا هسته‌ای، پرتاب ماهواره، انتشار مقالات و ... نیز اشاره کرد و حضور 6 قدرت بزرگ دنیا را در طرف دیگر میز مذاکرات هسته‌ای با جمهوری اسلامی، نشانه قدرت و اقتدار کشورمان عنوان کرد.

در پایان این تجمع بزرگ بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حمایت از پیامبر اکرم(ص) و محکومیت این جنایت بی شرمانه قرائت شد.

captcha