مسلمانان برابر دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی مصمم‌تر از قبل هستند
کد خبر: 2924642
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
محسنی:

مسلمانان برابر دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی مصمم‌تر از قبل هستند

گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: توهین به مقدسات از سوی دشمن، مسلمانان را در دفاع از ارزش‌های اسلامی مصمم‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: اقدام موهن سلمان رشدی نوعی محک و آزمایش برای انقلاب اسلامی بود که فتوی معروف حضرت امام(ره)مبنی بر مرتد بودن سلمان رشدی راه اهانت‌های جهت یافته به مقدسات را بست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال تصریح کرد: غرب می خواست با این فتح باب و توهین به مقدسات هجمه سختی به مسلمانان وارد کند که اقدام انقلابی امام همه را متوجه کرد.
محسنی گفت: امروزه همه واکنش‌ها به توهین‌های روا داشته شده به مقدسات برگرفته از فتوی امام خمینی(ره) است.
وی با بیان اینکه توهین به مقدسات از سوی دشمن، مسلمانان را در دفاع از ارزش‌های اسلامی مصمم‌تر می‌کند، خاطر نشان کرد، توهین کننده،نهایت ضعف و بی‌منطقی خود را به رخ می کشدو این حادثه یاد آور این است که باید نسبت به تحرکات فرهنگی دشمن هوشیار بود.
حجت‌الاسلام محسنی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در مسئله توهین هفته نامه شارلی ابدو،عملا نشان داده شد که مقدسات امروز خط قرمز جمعیت میلیاردی مسلمانان بوده که هم اکنون همه متعهدان به ادیان الهی را به واکنش وا داشته است.

captcha