برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در ۲۲ میدان تهران در روز جمهوری اسلامی
کد خبر: 2991632
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در ۲۲ میدان تهران در روز جمهوری اسلامی

گروه جامعه: مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در ۲۲ میدان مهم و پرتردد شهر تهران همزمان با ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

عبادالله رمضانی، مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در 12 فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در 22 میدان مهم و پرتردد شهر تهران خبر داد و گفت: در هر منطقه شهرداری تهران یک ایستگاه در محل برگزاری مراسم اصلی به منظور گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین برپا می‌شود.

وی ادامه داد: غرفه‌های سلامت، قرآن، ورزش، آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های آئینی ویژه ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های این ایستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

رمضانی به برگزاری ویژه‌برنامه متمرکز گرامیداشت 12 فروردین ماه، در مجموعه گردشگری و فرهنگی عباس آباد اشاره و عنوان کرد: این مراسم با حضور عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای 13 فروردین‌ماه، روز طبیعت اظهار کرد: هماهنگی و آماده سازی فضاهای تفرجگاهی سطح مناطق به منظور استفاده حداکثری شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران در پایان یادآور شد: در این مکان‌های تفرجگاهی ایستگاه‌های فرهنگی نیز برپا و خدمات و محصولات فرهنگی به شهروندان ارائه می‌شود.

captcha