نمایش میدانی «امّ ابیها» در دزفول اجرا شد
کد خبر: 3000066
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

نمایش میدانی «امّ ابیها» در دزفول اجرا شد

گروه اجتماعی: نمایش میدانی «امّ‌ابیها» شب گذشته، ۲۵ اسفند در شهرک محمدبن جعفر طیار از روستاهای تابع شهرستان دزفول اجرا شد.

حسن روشنی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری بلال مسجد ولیعصر(عج) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) شب گذشته دوشنبه، 25 فروردین نمایش میدانی «امّ‌ابیها» از سوی اعضای این کانون فرهنگی ـ هنری اجرا شد.

وی اظهار کرد: این نمایش که به صورت گزینشی مقاطعی از تاریخ صدر اسلام از بعثت پیامبر اسلام(ص) تا شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به نمایش گذاشت، در شهرک محمدبن جعفر طیار از روستاهای تابع شهرستان دزفول برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری بلال مسجد ولی عصر(عج) شهرستان دزفول گفت: به نمایش گذاشتن زندگی حضرت فاطمه(س) و معرفی شخصیت ایشان بدون شناخت رسالت پیامبر(ص) و همچنین حضرت علی(ع) کامل نیست؛ از این رو در نمایش میدانی ام‌ابیها، مقاطع مهمی از وقایع صدر اسلام در ارتباط با پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) نیز گنجانده شد.

روشنی اظهار کرد: بیش از 30 نفر از اعضای کانون در اجرای این نمایش با یکدیگر همکاری کردند که مورد استقبال اهالی شهرک قرار گرفت.

captcha