آغاز ساخت المان میدان انقلاب تا ۲ هفته دیگر
کد خبر: 3263022
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کامیاب خبر داد؛

آغاز ساخت المان میدان انقلاب تا ۲ هفته دیگر

گروه جامعه: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص آماده‌سازی میدان انقلاب گفت: داوری المان میدان انقلاب تا دو هفته دیگر مشخص خواهد شد و به محض اینکه داوران به جمع‌بندی برسند، آن را تولید خواهیم کرد.

جمال کامیاب، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با ساماندهی میدان انقلاب، گفت: باید بین ساماندهی محدوده میدان انقلاب تا چهار راه ولیعصر(عج) و المان میانی تفکیکی قائل شد. از چهار راه ولعیصر تا چهارراه جمالزاده نزدیک به 70 درصد ساخت و مرمت آنها به اتمام رسیده است و اگر گذری به خیابان‌های آنجا داشته باشید تمامی نماها و تابلو ساماندهی و مرمت شده است.

وی افزود: المان‌های اضافی از سطح شهر در این مناطق جمع‌آوری شده‌ و سقف پل‌های BRT تماما تغییر پیدا کرده است و سر در دانشگاه تهران نیز در حال آماده‌سازی است و نورپردازی آن در حال تکمیل است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه گفت: آخرین مرحله، حلقه میانی دور میدان انقلاب اسلامی است که در حال شروع است. تمامی ساختمان‌های دور میدان بایده آماده سازی شده و پیرایش شوند و مراکز تجاری دورتا دور میدان نیز ساماندهی خواهند شد.

کامیاب در مورد طراحی میدان انقلاب، افزود: هفته آینده داوری المان این میدان برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده آن معرفی می‌شوند. البته اعلام المان برگزیده به معنای ساخت آن نیست چراکه باید از لحاظ فنی و تکنیکی بررسی شود و بعد از آن شروع به ساخت آن خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: به محض اینکه داوران به جمع‌بندی در رابطه با المان انقلاب برسند و طرح از لحاظ سازه و مورد تایید قرار گیرد آن را تولید خواهیم کرد.

وی در خاتمه افزود: در رابطه با میدان انقلاب به افراد بسیاری سفارش طرح داده‌ایم و حتی با بسیاری از آنها مشورت کرده‌ایم که باید همه آنها بررسی شود و در نهایت بعد از بررسی تولید شود.

captcha