بازدید اعضای هیئت مدیره اتحادیه همدان از تشکل‌های قرآنی اسدآباد ‌
کد خبر: 3354109
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

بازدید اعضای هیئت مدیره اتحادیه همدان از تشکل‌های قرآنی اسدآباد ‌

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی همدان از تشکل‌های قرآنی اسدآباد این استان بازدید کردند.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: اعضای هیئت مدیره این اتحادیه به همراه جواد سعیدی، کارشناس قرآنی دارالقرآن کریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان، مظفرپور از بازرسان اتحادیه و حمزه کماسی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، امروز، هشتم شهرویورماه از فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی این شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه طی این امر از سه مؤسسه قرآنی، یک خانه قرآن شهری و دو خانه قرآن روستایی بازدید به عمل آمد، عنوان کرد: در خصوص افزایش و ارتقای خانه‌های قرآن این روستا رایزنی‌هایی با مسئول و کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات شهرستان بحث و تبادل نظر انجام گرفته است.

سعیدی‌شکوه بیان کرد:  نحوه برپایی کلاس‌های طرح قرآنی 1449 از نزدیک، همچنین ارزیابی فعالیت‌های قرآنی تابستانه این شهرستان، نحوه برگزاری دوره‌های فصیح‌خوانی قرآن و کلاس‌های آموزشی از جمله اهداف این بازدید بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان همدان تصریح کرد: همچنین به متعلمان قرآنی هدایایی از سوی اتحادیه اهدا شد و از مربیان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

captcha