مهم‌ترین راه افزایش امنیت و اقتدار کشور حفظ وحدت مسلمین است
کد خبر: 3374494
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
در همایش رزمندگان شیعه و سنی تربت جام مطرح شد:

مهم‌ترین راه افزایش امنیت و اقتدار کشور حفظ وحدت مسلمین است

کانون خبرنگاران نبأ: حسین خسروی، یادگار دفاع مقدس در همایش بزرگ رزمندگان شیعه و سنی تربت‌جام گفت: دشمن به دنبال زدن خاک‌ریزهای نظام است و وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است؛ مهم‌ترین راه افزایش امنیت و اقتدار کشور حفظ وحدت مسلمین است.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس و دهه مبارک ولایت و بصیرت همایش سه هزار رزمنده شیعه و سنی دفاع مقدس با حضور امامان جمعه، علمای شیعه و سنی، خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان اجرایی، نظامی انتظامی در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد.



در این محفل بصیرتی پس از اجرای سرود و مولودی‌خوانی به مناسبت دهه ولایت حسین خسروی، یادگار دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت جانباختن زائران در مکه و منا با تبریک دهه ولایت گفت: نظام ولایی که در حال حاضر بهره‌مند هستیم بزرگ‌ترین نعمت الهی است که بر ما ارزانی داشته است و این نعمت در رأس همه نعمت‌ها مورد بازخواست خداست.



خسروی اظهار کرد: امروز به برکت وجود شهدا، امام، رهبری و دفاع مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه قوی شده است.



وی بیان کرد: مشکل امروز جهان اسلام وجود وهابیت، آل سعود، آمریکا و اسرائیل است.



خسروی در ادامه بصیرت‌افزایی را عامل اصلی پایداری نظام اسلامی دانست و اذعان کرد: دشمن به دنبال زدن خاک‌ریزهای نظام است؛ همگان باید به دنبال ارتقای سطح آگاهی و بصیرت افزایی خود باشیم تا نظام حفظ شود.



وی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد تا نسل جدید با جان‌فشانی‌ها و اهمیت این نظام آشنا شوند.



این یادگار دفاع مقدس به نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن از تهدید نظامی نا امید شده است، بنیان خانواده و وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است و با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان به دنبال سست کردن بنیان خانواده و برهم زدن وحدت جامعه است.



حسین خسروی خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای شیعه و سنی نما به دنبال تفرقه‌اند و هیچ‌کدام ارتباطی به شیعه و سنی ندارند و جیره‌خوار استکبار جهانی هستند.



وی خطاب به مردم شیعه و سنی تربت‌جام بیان کرد: دشمن از درون خودمان علیه نظام یارگیری می‌کند، مهم‌ترین راه افزایش امنیت و اقتدار کشور حفظ وحدت مسلمین است.



خسروی در پایان ضمن محکومت آل سعود تصریح کرد: پشت فاجعه خونین مکه و منا آمریکا، اسرائیل و آل سعود است، آل سعود بجای بمباران مردم مسلمان یمن به دنبال امنیت زائران خانه خدا باشد.



همایش بزرگ رزمندگان شیعه و سنی تربت جام



همایش بزرگ رزمندگان شیعه و سنی تربت جام



همایش بزرگ رزمندگان شیعه و سنی تربت جام



همایش بزرگ رزمندگان شیعه و سنی تربت جام



فرزاد رشتی

captcha