اطعام کارتن‌خواب‌های منطقه با اجرای طرح یک لقمه مهربانی
کد خبر: 3382889
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
در منطقه ۲۰ اجرا می‌شود:

اطعام کارتن‌خواب‌های منطقه با اجرای طرح یک لقمه مهربانی

کانون خبرنگاران نبأ: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از توزیع وعده‌های غذایی ویژه افراد آسیب‌دیده اجتماعی و کارتن خواب‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبر گذاری ایکنا، نامداری، معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: طرح یک لقمه مهربانی به منظور ایجاد حساسیت در اقشار مختلف جامعه نسبت به افراد آسیب‌دیده اجتماعی و کارتن خواب‌ها و با همکاری افراد خیر و مؤسسات خیریه در نقاط برآسیب منطقه 20 به اجرا در‌آمده است.

وی با توجه به آغاز فصل زمستان و مشکلات کارتن‌خواب‌ها در این فصل افزود: با توجه به وجود اماکن متبرکه و امامزادگان، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در طول به سال است، ولی در فصل‌های پائیز و زمستان به‌دلیل سرما و کوتاه شدن روز این مسئله با نگاه ویژه تری انجام می شود؛ از این‌رو  مددسرای اجتماعی منطقه 20 برای میزبانی و اسکان موقت افراد آسیب‌دیده اجتماعی مهیا شده است.


معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به‌ اینکه رویکرد مدیریت شهری برای بازگشت کارتن‌‌خواب‌ها و معتادان به شرایط عادی داوطلبانه است، گفت: علاوه بر خدمات رفاهی عمومی، حرفه‌آموزی و ارائه مهارت‌های لازم اشتغال‌زایی نیز به آنها ارائه می‌شود و تاکنون تعداد زیادی از کارتن‌خواب‌ها موفق شده‌اند به شرایط عادی برگردند.

معصومه هرمزیان

captcha