ترویج آموزه‌های قرآن تنها راه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3449527
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
مسئول امور بانوان اداره تبلیغات سیمرغ عنوان کرد:

ترویج آموزه‌های قرآن تنها راه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ، ۲۳ آبان ما ضمن حضور در کلاس قرآنی سیدمحله این شهرستان با اشاره به اهمیت آموزه‌های قرآنی در هدایت انسان‌ها گفت: ترویج آموزه‌های قرآن تنها راه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبآ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رقیه مرادی مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ ضمن حضور در کلاس قرآنی سید محله این شهرستان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تنها با درک کامل از طریق معارف دین اسلام، انجام واجبات، ترک گناهان، ترویج آموزه های قرآنی و ارزش های ائمه اطهار(ع) امکان پذیر است.
وی افزود: دشمن امروز با بهره گیری از همه امکانات مادی و تجهیزات ماهواره ای، اینترنت و جنگ نرم، که ظاهری آراسته دارد و بر عقاید و باورهای گروه هدف تأثیر می گذارد هجمه بزرگی را بر علیه مردم ما شروع کرده است .
این مدرس قرانی با ارایه این مطلب که دشمنان از هیچ نیرنگی بر علیه نظام اسلامی فروگذار نیستند تصریح کرد: هدف دشمن از این برنامه ریزی بی هویت کردن جوان ایرانی به آرامی، بدون خشونت، با تهاجم فرهنگی، ترویج فساد ، بی بندباری و دور کردن نسل جوان از عقاید و اصول اسلامی می باشد.
مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ: روی آوردن به آموزه های قرآن، عمل به سیره عملی ائمه اطهار(ع) در زندگی فردی و اجتماعی از آسیب ها جلوگیری، سلامت فرد و جامعه را به دنبال خواهد داشت .

captcha