بیش از 70 برنامه مختلف هفته بسیج در شهرستان تربت جام برگزار می‌شود
کد خبر: 3454170
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
گوهری:

بیش از 70 برنامه مختلف هفته بسیج در شهرستان تربت جام برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از برگزاری بیش از 70 برنامه به صورت کمی و کیفی با شعار محوری «بسیج دست قدرت خدا» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، گوهری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره 630 شهید شهرستان تربت جام و تقارن این شجره طیبه و مولود انقلاب با اربعین حسینی در مورد برنامه های هفته بسیج گفت: تفکر ناب بسیجی در بردارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی، ایثار و از خودگذشتگی و برگرفته از نهضت سرخ حسین و در امتداد عاشورا است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج در تربت جام به تفکرات بسیجی اشاره کرد و گفت: ولایت محوری، روحیه جهادی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم ، جزء اساسی ترین ویژگی های بسیجی انقلابی است.
گوهری اشاره کرد: امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در فرازی از فرمایشاتشان فرمودند: " این به خاطر ساحت پاک تفکر ناب بسیجی است که همواره با بصیرت بر مدار مکتب محمدی، علوی و فاطمی حرکت می کند.
وی در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا وخانواده آنان در هفته بسیج گفت: با برگزاری یادواره های شهدای روحانی، اصناف، مسجد آل عبا، فرهنگی و دانش آموز صالح آباد، روستای تقی آباد و آئین ویژه عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه و دیدار و تفقد در طول این هفته از خانواده های معظم شهدا تجلیل و تکریم می شود.
محسن گوهری گفت: دیدار بسیجیان با ائمه جمعه تشیع و تسنن، صبحگاه مشترک نظامی، گردهمایی میقات صالحین و حضور 410 حلقه تربیتی در مصلی های نماز جمعه، تجلیل از بسیجیان نمونه، اجلاسیه نخبگان مجمع عالی بسیج و اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم از اهم برنامه های این هفته است.
وی با گرامیداشت 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام راحل(ره)، ادامه داد: در این روز همایش اجتماع بزرگ بسیجیان و رزمندگان اسلام همراه با همایش ائمه جمعه و جماعات، پیشکسوتان جهاد و شهادت در مصلی الغدیر تربت جام برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از برگزاری مسابقات ورزشی جام فوتسال صالحین بسیج، والیبال، کوهپیمایی، پیاده روی خانوادگی، تیر اندازی و همایش اقتدار رزمی بسیج توسط بسیج جامعه ورزشکاران، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس و عکس شهدا، شب شعر بسیج، محفل خاطره گویی و ویزیت رایگان را از دیگر برنامه های اجرایی رده های مقاومت بسیج در طول این هفته برشمرد.

فرزاد رشتی

 

captcha