هدف استکبار نفوذ در انقلاب از طریق رفت و آمدهای دیپلماتیک است
کد خبر: 3457381
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
نظری:

هدف استکبار نفوذ در انقلاب از طریق رفت و آمدهای دیپلماتیک است

گروه سیاسی: مشاور سیاسی سپاه علی‌ بن‌ابیطالب(ع) قم گفت: بعد از انقلاب، دشمن با ترور و هواپیماربایی برای براندازی نظام و سلب هویت از انقلاب تلاش کرد و بعد از انتخابات سال ۹۲ نیز از طریق جریان هسته‌ای سعی دارد با رفت و آمدهای دیپلماتیک به کشور نفوذ پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ علیرضا نظری، مشاور سیاسی سپاه علی‌ بن‌ابیطالب(ع) قم روز گذشته، پنجم آذرماه همزمان با روز تشکیل بسیج در مصلای امام خمینی(ره) و در جمع بسیجیان شهرستان خمین، گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از طرح دوستی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه آن‌ها معتقدند به واسطه برجام اینقدر ایران و آمریکا مجبور به صحبت می‌شوند تا قبح رابطه با آمریکا شکسته شود افزود: برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ در ایران برنامه‌ای 15 ساله است تا نه رهبر امروز مقابلشان بایستد و نه نسل‌های اول و دوم انقلاب عهده‌دار مسئولیت در نظام باشند و در این مدت ذائقه نسل جوان با محصولات آمریکایی تغیر کند.

نظری ادامه داد: بعد از انقلاب دشمن از بمب وموشک، ترور و هواپیماربایی برای براندازی نظام استفاده کرد، بعد از رحلت امام(ره) سعی کرد هویت را از انقلاب اسلامی بگیرد و 24 سال تاکتیک دشمن جنگ نرم بود و بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز از طریق جریان هسته‌ای سعی دارد با رفت و آمدهای دیپلماتیک به کشور نفوذ کند.

مشاور سیاسی سپاه علی‌ بن‌ابیطالب(ع) قم با انقاد از کسانی که مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی بارها در صحیفه نور گفته است، آمریکا اولین دشمن انقلاب است و شعار مرگ بر آمریکا باید همیشه گفته شود اما عده‌ای در داخل کشور برخلاف منش امام(ره) حرکت می‌کنند و با تحریف عمل و گفتار وی راه را برای ورود دشمنان بازمی‌کنند و امروز بعضی از مفسران و خواص ونزدیکان امام (ره) از راه این رهبر بزرگ منحرف شده‌اند.

نظری با اشاره به اینکه بسیجیان باید به روز باشند اظهار کرد: بسیج باید  نقشه دشمن را در هر زمان و شرایط بشناسد تا بتواند خود را به سلاح لازم مجهز کند زیرا بسیج پس از36 سال بر اساس شاخص‌های امام(ره) و رهبر به حرکت خود در مسیر صحیح ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه کسانی هستند که امام راحل(ره) را به ریا و دروغ متهم می‌کنند تا راه خود را درست جلوه دهند ادامه داد: این افراد اگر کاندیدای مورد نظرشان انتخاب شود جریان انتخابات را قانونی می‌دانند وگرنه ادعای تقلب و بی‌اعتمادی می‌کنند.

مشاور سیاسی سپاه علی‌ بن‌ابیطالب(ع) قم بصیرت، اخلاص و عمل به‌موقع را ویژگی‌های مهم بسیج عنوان کرد و افزود: در نهاد بسیج سبقت در راه الله اصل است نه ریاست و اگر خطری متوجه نظام باشد، بسیجی برای حفظ آرمان‌ها وارزش‌ها از جان خود می‌گذرد، بسیج پیرو مکتب عاشوراست، امام(ره) در جریان نهضت مشروطه متوجه شد که امام بی‌امت و امت بی‌امام نمی‌تواند به خواسته‌هایش برسد وامروز این دو باهم جمع شده‌اند تا نظام را شکست‌ناپذیر شود.

وی با بیان اینکه  بسیج منحصر به ایران نیست بلکه هسته‌های مقاومت در تمام جهان وجود دارد، ادامه داد: امام خمینی(ره) در شرایطی بسیج را تشکیل داد که جهان به دو قسمت سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم شده بود.

نظری با اشاره به اینکه دو گروه بسیجی هستند، بیان کرد: گروه اول که مهم‌تر است آن‌هایی هستند که در سیستم بسیج ساماندهی و آموزش دیده باشند و گروه دوم که گسترده‌تر است کسانی هستند که برای سرنوشت ملت و نظام ارزش قائل و آینده دنیای اسلام هدف بزرگ زندگی‌شان است.
به گزارش ایکنا، سرهنگ علیرضا براتعلی، فرمانده سپاه ناحیه خمین نیز در این تجمع گفت: بسیج در پرتو رفتار حکیمانه رهبر در تمامی اقشار گسترده شده و با حضور پر نشاط بسیج در جامعه بستر تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) مهیا شده است.

براتعلی در پایان با اشاره به دیدارفرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری افزود: تقوا، بصیرت و شناسایی دشمن از اولین اولویت‌هایی است که رهبر انقلاب اسلامی مشخص کردند و آمادگی روزافزون وعدم بی‌تفاوتی در نزاع جبهه استکبار از دیگر مواردی است که بسیج باید به آن توجه کند همچنین، تبیین مواضع در مقابل یمن و سوریه بعنوان منطقی‌ترین موضع ازاولویت‌های بعدی است  که رهبری بر آن تأکید داشتند.

captcha