تله‌فیلم «تهمت» آماده عرضه در شبکه نمایش خانگی شد
کد خبر: 3486043
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

تله‌فیلم «تهمت» آماده عرضه در شبکه نمایش خانگی شد

گروه هنر: تصویربرداری تله‌فیلم «تهمت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نورزاده(محراب) مراحل تدوین و فنی خود را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردیس، تله‌فیلم «تهمت» پس از طی مراحل فنی و تدوین در ایام نوروز، آماده عرضه در شبکه نمایش خانگی شد.

اسدالله جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: «تهمت» پنجمین قسمت از تله‌فیلم‌های «آتش در نیستان» است که مراحل برنامه‌ریزی و تصویربرداری آن در سال 94 آغاز و طی ایام نوروز مراحل فنی و تدوین آن نیز به انجام رسید.

وی ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی این تله‌فیلم را مهدی نورزاده(محراب) از هنرمندان توانمند عرصه سینمائی استان البرز به عهده داشته است که پس از انجام توافقات و همکارهای دوجانبه میان وی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس مراحل اخذ تائیدیه فیلمنامه و مجوز تصویربرداری آن صورت پذیرفت.

جعفری تصریح کرد: با اعلام فراخوان همکاری، منتخبی از علاقه‌مندان و استعدادهای سینمائی شهرستان فردیس از جمله 2 نفر از پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس برای بازی در این مجموعه انتخاب شدند که در کنار چهره‌های شاخص سینمائی کشور از جمله سیامک اشعریون و سید‌احمد امامیه به ایفای نقش پرداختند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: تمام مراحل تصویربرداری این تله‌فیلم که موضوع آن درخصوص پرداختن به اثرات منفی رذیله اخلاقی «تهمت» در عرصه روابط افراد و اجتماع است در شهرستان فردیس صورت گرفته.

وی افزود: در تولید این تله‌فیلم سعی شده است تا با زبان هنر و به صورت غیرمستقیم عادت ناپسند و غیراخلاقی و غیردینی تهمت مذموم معرفی شود.

جعفری در پایان گفت: به زودی ضمن عرضه این تله‌فیلم در شبکه نمایش خانگی، جلسه نقد و بررسی آن نیز  با حضور هنرمندان و هنردوستان مدعو و عوامل فیلم و مسئولین شهرستان فردیس در محل فرهنگسرای ولایت فردیس برگزار خواهد شد.

captcha