معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان منصوب شد
کد خبر: 3519543
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
با حکم سیدمحمدرضا فقیهی؛

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان منصوب شد

گروه دانشگاه: حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور آبادی را بعنوان معاون فرهنگی ستاد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین منصور‌آبادی را بعنوان معاون فرهنگی ستاد منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، آمده است: رسالت اصلی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، رشد، تعالی، معرفت‌افزایی و تقویت بنیه معنوی دانشگاهیان عزیز می باشد، لذا با توجه به سوابق و شایستگی‌ها، شما را به عنوان معاون فرهنگی ستاد به مدت دو سال منصوب می‌نمایم؛ امیدوارم با هماهنگی اینجانب و سایر معاونت‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی را طراحی و اجرا نمائید؛ توجه داشته باشیم این فرصت‌های استثنایی را همیشه در اختیار نداریم.

برخود لازم می‌دانم از جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین اخویان در طول مدت تصدی این مسئولیت نیز تشکر و قدردانی نمایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصورآبادی پیش از این به عنوان رابط فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد برادران مجتمع علوم قرآنی آیت‌الله مکارم شیرازی و ۵ سال نیز در مدیریت آموزش بعثه، کارشناس مسئول آموزش بعثه مقام معظم رهبری در قم بوده است.

captcha