دستاوردهای دفاع مقدس بدون انحراف منتقل شود
کد خبر: 3531886
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

دستاوردهای دفاع مقدس بدون انحراف منتقل شود

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با تأکید بر لزوم انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های جوان گفت: در هفته دفاع مقدس باید تلاش کرد دستاوردهای دفاع مقدس بدون انحراف منتقل شود.

به گزارش خبرگراری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امیر علی ظریفی‌یگانه، فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز، 31 شهریورماه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هفته مقدس یادآور مقاومت ایثارگران و ملت در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس حاوی دو پیام مهم است، افزود: لزوم انتقال تجربه و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان و همچنین نمایان کردن اقتدار نیروهای مسلح ایران به جهان از پیام‌های این هفته است.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با تاکید بر لزوم انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های جوان گفت: در هفته دفاع مقدس باید تلاش کرد، دستاوردهای دفاع مقدس بدون انحراف منتقل شود.

ظریفی‌یگانه ادامه داد: ارتش با وجود کمبودها در ابتدای دفاع مقدس، توانست از پیشروی ارتش دشمن جلوگیری کند و سدی در مقابل دشمن بود. از دیگر اقدامات تاثیرگذار ارتش در ابتدای دوران دفاع مقدس، آموزش نیروهای سپاه بود.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ایران از آمادگی و اقتدار کامل برخوردار هستند و این اقتدار را به رخ جهانیان می کشند و برای انجام هر ماموریت آمادگی دارند.

captcha