امروز غرب از خلاقیت سپاه و ارتش ناراحت و عصبانی است
کد خبر: 3531890
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

امروز غرب از خلاقیت سپاه و ارتش ناراحت و عصبانی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار جهانی به‌خوبی این موضوع را بداند که نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و بسیج با تمام توان بر حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه راه خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان کرمانشاه در بلوار امام خمینی(ره) باحضور مسئولان، نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و مردم برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که دشمن ایران با حمایت کشورهای بزرگ جهان تا دندان مسلح و ایران از هیچ توان نظامی خاصی بهره‌مند نبود.
وی با اشاره به اینکه اسناد حمایت بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان از رژیم بعث عراق برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران موجود است، افزود: امروز فرهنگ ایستادگی و مقاومت در دنیا مطرح است و ارتش و سپاه ما ارتش‌های دنیا و مقاومت‌ها را دگرگون کرده است.
آیت‌الله علما با تاکید بر امدادهای الهی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی جبهه حق علیه باطل، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس موجب تفسیر بسیاری از مفاهیم شد وامروز انقلاب به دنیا صادر شده است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران، گفت: امروز ما شاهد پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی مختلف هستیم و این به‌دلیل کمبودهایی است که در هشت سال دفاع مقدس داشتیم و این رشد را به سبب خلاقیت و نوآوری جوانان و متخصصان داخلی برای جبران این کمبودها داریم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز توان دفاعی ایران درحدی است که نه تنها برای دفاع از مرزهای جغرافیایی بلکه برای دفاع از مرزهای عقیدتی خودمان در سراسر جهان آمادگی کامل دارد.
وی با تاکید بر تفکر و عمل انقلابی گفت: باید دائما در بیداری و هوشیاری و دشمن‌شناسی باشیم.
آیت‌الله علما اظهار کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی ما امروز صاحب ایمان، فکر و خلاقیت است و غرب از این موضوع ناراحت و عصبانی است.
captcha