دشمن به دنبال تضعیف بنیه دفاعی ایران است
کد خبر: 3532024
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

دشمن به دنبال تضعیف بنیه دفاعی ایران است

گروه سیاسی: استاندار اصفهان گفت: دشمن به دنبال تضعیف بنیه دفاعی و نظامی ما است،اما نیروهای مسلح روز به روز بر اقتدار خود می‌افزایند و دولت تدبیر و امید نیز از پشتیبانی آن‌ها دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان صبح امروز در رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس، دشمن را شکست دادند، آن هم دشمنی که قدرت‌های بزرگ به خصوص آمریکا از آن حمایت می‌کردند.
استاندار اصفهان تصریح کرد:دشمن به دنبال تضعیف بنیه دفاعی و نظامی ما است،اما نیروهای مسلح روز به روز بر اقتدار خود می‌افزایند و دولت تدبیر و امید نیز از پشتیبانی آن‌ها دریغ نمی‌کند.
زرگرپور تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی سعی در فروپاشی انقلاب و ایجاد رخنه در ارکان کشور  دارند.
وی افزود: دشمن درگام نخست سعی می‌کرد از ایجاد انقلاب اسلامی جلو گیری کند،  ولی انقلاب اسلامی با عنایت خداوند و رهبری امام خمینی پیروز شد و به نیجه رسید.
استاندار اصفهان بیان کرد: دشمن  در مرحله دوم تلاش کرد با ایجاد جنگ در منطقه، از استمرار انقلاب اسلامی جلوگیری کند، ولی با ایستادگی مردم و نیرو های مسلح، دشمن شکست خورد و انقلاب با قدرت و استقامت به حرکت خود ادامه داد.
زرگرپور ادامه داد: دشمن در گام سوم با ایجاد تحریم‌های مختلف علیه ایران سعی کرد مردم را تحت فشار قرار داده و انقلاب را مهار کند،  ولی باز هم با مقاومت مردم و رهبری انقلاب، این تهدیدات دشمن به نتیجه نرسید.
استاندار اصفهان گفت:  اکنون ایران اسلامی  قدرت برتر منطقه است و ملت ایران با روحیه شهادت طلبی، پشت سر رهبر خود ایستاده است.

captcha