رژه نیروهای مسلح استان یزد برگزار شد
کد خبر: 3532028
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

رژه نیروهای مسلح استان یزد برگزار شد

گروه اجتماعی: رژه نيروهای مسلح استان يزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در محل میدان امام حسین شهر یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، رژه نيروهای مسلح استان يزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در حدفاصل ميدان امام علی (ع) و ميدان امام حسين (ع) يزد برگزار شد.
در اين مراسم كه آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه يزد، محمدعلی طالبی، معاون سياسي، امنيتی و اجتماعي استاندار، مصطفی سالاری، فرماندار يزد، سیدابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، گروهان نمونه يزد از روبروی جايگاه ويژه رژه رفتند و آمادگی خود را در دفاع از ايران اسلامی به نمايش گذاشتند.
سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار کرد: دوران جنگ هشت‌ ساله ایران و دفاع مقدس در برابر تجاوز دشمن، مظهر ایستادگی و پایداری و حکمت الهی است.
وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بداند که نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری ایستاده و محکم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی گفت: تقویت قوای نظامی همراه با ارتقای سطح علمی از جمله ضرورت‌های امروز کشور است.
captcha