اجرای 500 ویژه‌برنامه یوم‌الله 13 آبان در استان مرکزی
کد خبر: 3542915
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
هاشمی عنوان کرد:

اجرای 500 ویژه‌برنامه یوم‌الله 13 آبان در استان مرکزی

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به‌‌مناسبت روز 13 آبان‌ماه، 500 ویژه‌برنامه مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی در سراسر استان از جمله مسابقات قرآن و عترت، نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی ـ هنری، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و ... در 50 نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری مراسم سیزدهم آبان گفت: در راستای برنامه‌ریزی گرامیداشت هر چه با شکوه‌تر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 8 کمیته، ارتباطات و اطلاع رسانی، فرهنگی ورزشی، بانوان، دانش‌آموزی، دانشجویی، تبلیغات و فضاسازی شهری، طلاب و روحانیون، و اجرای مراسم و 12 ستاد شهرستانی در سطح استان تشکیل شده است.
حجت‌الاسلام هاشمی افزود: 500 ویژه برنامه مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی در سراسر استان به مناسبت یوم‌الله سیزدهم آبان برگزار می‌شود، برنامه‌های حوزه دانش‌آموزی شامل مسابقات قرآن و عترت،  نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی هنری، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، مسابقات عکس، مقاله‌نویسی و روزنامه دیواری، نمایشگاه حجاب و عفاف، تقدیر از دانش آموزان برتر، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی و نشست حلقه‌های معرفتی می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری تجمعات و راهپیمایی روز سیزدهم آبان در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی استان انجام می‌شود، این مراسم در اراک با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی، طلاب و روحانیون از ساعت 10 صبح  با سخنرانی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان در محل مصلای بیت‌المقدس برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل همایش و جشنواره‌های فرهنگی سیاسی، برگزاری جلسات گفتمان و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع دلایل دشمنی آمریکا با ایران، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی، چاپ نشریات و بروشور  است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: در این ایام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نیز در سطح استان با تدارک بیش از 30 برنامه در قالب نشست‌های هم‌اندیشی، گفتمان سیاسی، سخنرانی‌های تحلیلی با موضوع استکبار ستیزی، حلقه‌های معرفتی، مسابقات عکس و مقاله نویسی با موضوع الهام پذیری آرمان‌های انقلاب اسلامی با قیام عاشورای حسینی و تقویت روحیه استکبار ستیزی، وقایع تاریخ ساز یوم‌الله سیزدهم آبان را گرامی خواهند داشت.
وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم انقلابی استان جهت حضور پرشور و حماسه آفرین در مراسم سیزدهم آبان، افزود: اگر چه سال‌ها از آن روزهای تاریخی که هر یک نقش درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی داشت می‌گذرد اما آن ایام در زمره ایام الهی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد و پیوسته الهام بخش نسل جوان و یادآور رهبری الهی و بی‌نظیر امام بزرگوار و مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز جوانان غیور ایران اسلامی خواهد ماند.
captcha